joi, 14 mai 2015

Fashion post #9

Luna aceasta, deşi nu este nici pe departe terminată, am avut şansa să găsesc nişte haine foarte frumoase pe internet. Kurtmann a avut reduceri de 70% la orice produs timp de câteva zile, iar hainele s-au vândut ca pâinea caldă. Am pus ochii pe nişte tricouri faine pentru vară, însă când să intru să mă uit dacă mai sunt, stocul devenise aproape inexistent la categoria pentru bărbaţi. Atât de ciudă ce îmi este că nu am apucat să fac nicio achiziţie! Pentru două tricouri cu siguranţă îmi pare rău. Era vorba de un tricou portocaliu şi unul de culoarea vinului. Un roşu închis, dar atât de frumos! Şi îmi este tare ciudă că nu l-am cumpărat, serios!

Oricum, banii sunt puşi la locul lor şi aşteaptă stocurile noi de haine, deci cu prima ocazie când observ o nouă linie de reduceri mă voi grăbi să cumpăr câteva tricouri, poate şi o pereche de pantaloni sau o cămaşă. Cu toate că sunt un mai mare fan al bluzelor şi al cămăşilor cu mâneci lungi, nici tricourile sau cămăşile cu mâneci scurte nu îmi displac! În situaţia în care este foarte cald afară şi nu mai am haine de purtat, cred că aş face un mic compromis şi aş trece peste acest moft al meu.


Nu pot să nu recunosc, nu am mai avut niciodată o haină pe această culoare, dar mi-ar plăcea la nebunie să am, pentru că în sfârşit aş putea să diversific puţin ţinutele între zile. Vara aceasta oricum este timpul pentru o schimbare. M-am săturat de culoarea albastră, deşi rămâne preferata mea în continuare, însă m-am săturat să am numai haine albastre!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu