joi, 21 mai 2015

Voltaj în finala Eurovision 2015

Nu sunt un mare fan al televizorului, însă asta nu m-a oprit să mă uit la prestaţia trupei în competiţia anuală Eurovision. Deşi iniţial nu aş fi dorit ca Voltaj să ne reprezinte la Eurovision, astăzi sunt mândru de ei şi vreau să îi felicit! Sunt conştient de faptul că nu vor câştiga, pentru că voturile populaţiei reprezintă foarte puţin în comparaţie cu voturile organizatorilor. La preselecţiile Eurovision din România am fost foarte bucuros să aflu că şi Tudor Turcu a participat, şi poate că ar fi meritat să ne reprezinte, însă, după ce am fost la un concert în oraşul meu la care au fost prezenţi cei de la Voltaj, au început să îmi placă la fel de mult ca în copilărie.

Pur şi simplu nu pot să cred că am putea ajunge să câştigăm cu Voltaj finala Eurovision, însă mesajul pe care îl transmite melodia merită ascultat cu atenţie şi transmis în toată lumea. Spre deosebire de multe alte ţări ale căror melodii au fost penibile, România se află într-o poziţie destul de bună, aş spune. Pe marginea oricărei conotaţii, sunt scârbit de prezenţa câştigătorului Eurovision 2014. Abia aştept să se termine şi competiţia de anul acest, pentru că, pe lângă nerăbdarea de a afla cine câştigă se mai adaugă şi nerăbdarea de a scăpa de imaginea hidoasă a lui Conchita Wurst. În final, nu pot să spun decât că este o competiţie strânsă, deşi este evident că există deja nişte ţări posibil câştigătoare. Tocmai de aceea nu voi ura succes, ci mai mult de atât voi ura o seară frumoasă, când va veni finala! Votaţi Voltaj în finala 2015 Eurovision!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu