joi, 14 mai 2015

Dispariţia animalelor

Sunt foarte interesat de lumea în care trăim, şi pentru că sunt un adept al adevărului aşa cum este, nu am putut să mă privez de cele mai atroce ştiri din lume. Mi-a luat ceva timp să procesez informaţiile, însă până la urmă am reuşit să diger totul. Iubesc animalele şi port un respect nemăsurat pentru ele, şi cu toate acestea simt că rămân încă indiferent la situaţia în care se află ele în momentul de faţă. Statisticile anuale despre animale sunt îngrijorătoare, făcându-mă astfel să mă tem de faptul că urmaşii mei nu vor şti niciodată cum arată în libertate un elefant, rinocer, leu, ş.a.m.d. În mod ironic, acum ceva timp aş fi spus: "Şi ce dacă? Nici eu nu am apucat să văd dinozaurii!". O replică pe care am memorat-o dintr-un desen animat, însă pe cât de amuzantă pare, pe atât de teribil sună.

> În Africa, la fiecare 11 minute un rinocer este omorât. Numai în anul 2014 s-au înregistrat 1215 rinoceri ucişi pentru preţiosul corn cu care se nasc. Din păcate numărul de arestări în această situaţie este îngrijorător de mic pentru o asemenea catastrofă: 386 de arestări (2014). 

> La fel ca rinocerii, elefanţii sunt la foarte mare căutare pentru colţii lor foarte scumpi. Anual mor 30.000 de elefanţi, iar autorităţile nu pot face prea multe lucruri în acest sens, întrucât teritoriul african este foarte mare pentru a fi acoperit în totalitate de patrule. Se estimează faptul că în anul 2025 elefanţii vor dispărea de pe faţa planetei dacă nu se vor lua măsuri în această privinţă.

> Minunaţii lei nu se află nici ei într-o poziţie foarte frumoasă, pentru că anual sunt vânaţi aproximativ 1,500 lei. Motivul pentru care aceştia sunt vânaţi este de-a dreptul stupid, iar acesta se numeşte braconaj. Orgoliul vânătorilor este mult prea mare să observe cât de mult rău fac unei specii de animale. Leii nu aduc prea multe beneficii odată ce sunt vânaţi, deoarece nu sunt comestibili sau ceva de genul, în schimb ei devin trofeele teroriştilor care se numesc braconieri. Regele junglei este pe cale de dispariţie. Ce ironie!

> Şi, dacă atrocităţile vă erau deja cunoscute, o nouă ştire zguduie lumea. Iepuraşii nu sunt nici ei cruţaţi! În Asia iepurii de Angora sunt crescuţi în ferme speciale din care li se jupoaie blăniţa pufoasă. Nu glumesc, în China există ferme speciale pentru "cultivarea" blănii iepurilor de Angora. Blana acestora este foarte cunoscută în lumea modei, fiind un material des întâlnit în hainele oamenilor. Iepuraşii sunt ţinuţi până la 2 ani în ferme, timp în care timp de 4 luni sunt jupuiţi de blană, întrucât în China legile sunt foarte permisive în privinţa acestor "afaceri". După ce trăiesc timp de 2 ani în ferme, perioadă în care sunt supuşi unei torturi continue, frecvent căpătând boli sau infecţii datorită rănilor, viaţa lor se încheie odată ce "fermierii" decid să le taie gâturile.

Ce este cel mai trist? Cu toţii contribuim la aceste crime împotriva umanităţii cumpărând produse confecţionate din materia prelucrată de la animale. Să nu ne mire când animalele cele mai îndrăgite ale lumii vor dispărea! Şi îi acuzăm pe alţii că nu iau nicio măsură în timp ce noi stăm şi privim pasivi. Oare noi nu ne numim terorişti?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu