miercuri, 19 octombrie 2016

O experienţă de neuitat la hotel Arc de Triomphe

După luni şi luni de muncă asiduă, în sfârşit am decis să merg şi să îmi iau o vacanţă. O vacanţă atât de meritată şi anticipată, încât mi-au dat lacrimile de bucurie prima dată când am simţit că sunt pentru prima dată liber, după mult timp petrecut în faţa computerului, scriind articole pe blog. Am decis ca această vacanţă, ca tot timpul liber să îl petrec în preajma iubitei mele şi vizitându-mi familia. Desigur că vacanţa mi-am programat-o din timp şi că toate detaliile au fost puse la punct în cel mai meticulos mod cu putinţă. Nu am avut bugetul necesar pentru a merge în străinătate sau prea departe de casă, tocmai din această cauză am decis să plecăm, eu şi iubita, la Bucureşti. Bucureşti este oraşul nostru de suflet şi l-am vizita ori de câte ori am avea ocazia. 

Pentru această experienţă de neuitat am decis să mergem amândoi la unul din cele mai selecte Residence Hotels din Bucureşti, şi anume Hotel Arc de Triomphe. Este cel mai frumos hotel pe care l-am putut vizita vreodată şi cu siguranţă l-aş vizita din nou şi din nou dacă aş avea ocazia. Bugetul nostru nu a suferit modificări majore, deoarece tarifele sunt extraordinar de accesibile, iar serviciile din hotel sunt nemaipomenite. Probabil unul din motivele cele mai importante pentru care decizia noastră s-a conturat în preajma Residence Hotels este din cauză că aceste hoteluri deţin saună şi jacuzzi. Avem şi noi plăcerile noastre nevinovate, iar relaxarea este pe primul loc. Dacă tot avem ocazia să ne bucurăm de nişte facilităţi de care noi nu dispunem zi de zi, de ce să nu mergem undeva unde suntem trataţi cu respect şi ni se oferă cele mai frumoase momente?


Locaţia ne oferă nişte activităţi foarte interesante pe care le putem face, datorită faptului că există numeroase instituţii care se pot ocupa de acest lucru, însă norocul nostru este că odată cu începutul cazării în Bucureşti vin şi anumite beneficii la pachet. Residence Hotels oferă cele mai frumoase activităţi pentru chiriaşi, precum conferinţe şi evenimente destinate tuturor celor din hotel. De ce ne-a plăcut cel mai mult să stăm în hotelul Arc de Triomphe din Bucureşti? Am mai vizitat multe hoteluri, însă niciodată nu am stat la unul atât de impresionant. În calitate de oaspete al hotelului ai foarte multe posibilităţi, iar serviciile sunt pur şi simplu geniale. Am avut parte doar de angajaţi prietenoşi şi plini de respect, iar camerele foarte bine întreţinute.

Nu ştiu despre voi, însă eu cu siguranţă aş repeta experienţa aceasta din nou, oricând aş avea ocazia. Momentan bugetul îmi stă puţin în cale, însă cu siguranţă viitorul va fi ceva mai bun şi voi reuşi să pun ceva bani sub saltea ca să retrăiesc toate momentele frumoase alături de iubita mea. Mi-aş dori ca data viitoare, mini-vacanţa să aibă loc de Crăciun şi să vizităm Bucureştiul odată ce luminiţele vor fi deja instalate pe străzi, iar zăpada va forma un covor fin pe care să ne lăsăm urmele în oraş. Vreţi să staţi într-un hotel de nota 10? De ce să nu staţi în unul de nota 100? Vă recomandăm cu încredere Residence Hotels, probabil cel mai bun lanţ de hoteluri din ţară.



Acest articol a fost scris în cadrul competiţiei Superblog 2016, pentru Hotel Arc de Triomphe.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu