luni, 31 octombrie 2016

Trăind o realitate trăsnită

Întotdeauna mi-a plăcut să mă uit la filme. Probabil că nu este un secret când vă spun acest lucru, deoarece multă lume mă cunoaşte drept un mare visător şi ca pe o persoană creativă, mereu cu zâmbetul pe buze. Îmi iau toată energia pozitivă şi fericirea din poveştile pe care le citesc, văd sau le aflu la TV. Deşi am vârsta de 19 ani, nu văd de ce ar trebui să mă schimb şi să fiu mai serios. De ce vă spun acest lucru? Nu demult, o persoană mi-a zis că încă sunt copilăros şi că nu este o calitate pentru cineva de vârsta mea. Ei bine, eu nu voi face face niciodată vreo schimbare din acest punct de vedere. Mi-am construit viaţa să o trăiesc întotdeauna cu zâmbetul pe buze, iar dacă fericirea mea depinde de filmele şi serialele pe care le urmăresc, atunci cel mai probabil o să fac tot posibilul să rămân la fel. Ăsta sunt eu! 

Ce îmi trecu prin minte? Vreau să vă fac o propunere interesantă. V-aţi gândit vreodată ce ar fi să vă aflaţi în pielea personajului dumneavoastră preferat din filme? Eu da, iar ca atare dedic acest articol pentru canalul TNT, singurul canal de filme din România care mi-a făcut serile mai frumoase, de când eram ţânc. Prin intermediul canalului TNT (http://www.tnt-tv.ro/)am cunoscut o mulţime de personaje care au contribuit la dezvoltarea mea personală. Consider că toate personajele pe care le-am cunoscut vreodată au/au avut un rol foarte important în sculptarea personalităţii mele, iar din acest motiv am încercat să mă pun de foarte multe ori în pielea acestora pentru a-mi păstra viaţa cât mai activă, creierul cât mai antrenat şi pentru a dobândi noi aptitudini. Am descoperit prin această metodă că este extraordinar de interesant modul în care evoluezi ca persoană odată cu personajele unui film. Deci? Ce ziceţi? Acceptaţi o asemenea propunere pe ziua de azi?

Eu o să fiu primul care participă la această "competiţie" a rolurilor şi o să vă spun ce personaj de film sunt astăzi. Pentru că îmi plac la nebunie comediile, am decis ca astăzi să fiu unul din personajele mele preferate: detectivul John Kimble, din "Kindergarten Cop". Întotdeauna mi-a plăcut de Arnie(Arnold Schwarzenegger) şi modul în care acesta joacă în filme. Pentru mine, Arnold este unul din eroii copilăriei mele. Deşi majoritatea filmelor pentru care este cunoscut actorul sunt de acţiune, iată că are şi o comedie frumoasă la care poţi râde cu toată inima. "Terminatorul", marele Arnold, detectivul John Kimble a ajuns în sfârşit la picioarele ţâncilor. Ce ar fi dacă astăzi îi iau locul în filmul său? Procesul de transformare în... 3... 2... 1.


Bine v-am regăsit, cam acesta sunt eu astăzi. În ceea ce priveşte personajul meu, sunt un detectiv şi sunt pe urmele unui traficant de droguri. Partea amuzantă începe atunci când în viaţa mea apar copiii de grădiniţă. Da, după ani de zile în care l-am urmărit şi am încercat să îl prind pe Cullen Crisp, traficantul de droguri, am ajuns educator într-o grădiniţă. Motivul pentru care fac acest lucru este pe cât se poate de simplu. Sursele din agenţie mi-au furnizat informaţii precum că fiul său este elev la şcoala din Oregon la care. Meseria mea de detectiv s-a schimbat în ziua în care partenera mea s-a îmbolnăvit şi a trebuit să fiu eu educatorul în locul ei. Nu regret însă niciun moment, deoarece am reuşit să cunosc atâtea suflete inocente şi frumoase încât aş renunţa oricând la viaţa periculoasă şi rapidă pe care o am. 


Copiii m-au învăţat că timpul trece repede şi că este prea uşor să uit că, din când în când, ar fi bine să mai şi râd. Spre exemplu, am un puşti în clasă care dă nişte răspunsuri pur şi simplu ilare. În preajma lor mă simt cel mai bine şi devin din nou copil de fiecare dată când le ascult vocile. Umanitatea trebuie să fi uitat cât de inocenţi şi de paşnici suntem în copilărie. Mi-a plăcut întotdeauna să fiu înconjurat de ţânci, însă probabil că am uitat de această plăcere odată cu meseria de detectiv. Iar din cauză că nu voiam să las toată această experienţă pentru mine însumi, am decis să vorbesc cu prietenul meu, Cezar, şi să îi povestesc despre toate poznele prin care trec zi de zi.
- Ce mai faci, Cezărică?
- Iaca, ce să fac? M-am plictisit de viaţa pe care o am.
- Prietene, de ai şti cât de bine mă simt acum că am devenit educator... dar ce rău îmi pare că în curând ancheta mea se apropie de sfârşit şi va trebui să renunţ la toţi puştii ăştia... adică, mă simt împlinit în oraşul ăsta. Am atâţia prieteni... copiii ăştia sunt ca şi ai mei... şi am reuşit chiar să pun la punct un tată violent cu un singur pumn! Ce mai viaţă...
- Băi, Alexandrule... ăăă, mă scuzi, John. Ce pot să îţi spun mai mult decât că ai o viaţă super interesantă? Mi-ar plăcea tare mult să aud din partea ta că decizi să te retragi din justiţie şi să devii un model de urmat pentru aceşti copii.
- Poate... poate cândva. Momentan nu sunt sigur dacă pot face faţă strigătelor zilnice. Uneori îmi vine să urlu la ei şi să o iau razna... dar o să ţin cont.


În cele din urmă, am început să primesc nişte indicii destul de clare încât să aflu cine este traficantul de droguri pe care l-am căutat atâta timp. Din păcate trebuie să renunţ la meseria pe care o îndrăgesc foarte mult şi să las în urmă toţi copiii pe care i-am cunoscut şi cu care am împărtăşit momente de neuitat. Unii mai năzdrăvani decât ceilalţi, dar una peste alta, această experienţă a fost minunată şi aş repeta-o oricând cu plăcere. Iată, ziua se apropie de sfârşit, iar eu trebuie să revin înapoi la forma mea iniţială, însă nu vă speriaţi că nu aţi aflat deznodământul filmului în care am fost personajul principal pentru o zi. Vreţi să ştiţi de ce vă spun aceste lucruri? Ei bine, TNT revine în forţă cu o mulţime de filme care sunt pe gustul dumneavoastră, iar printre ele se numără şi "Kindergarten Cop". Nu vă spun să staţi lipiţi de televizor, însă nu fiţi nici prea departe, pentru că în caz contrat nu veţi afla niciodată cum se termină aventura detectivului John.

Pe final vreau să vă întreb şi pe dumneavoastră: voi ce fel de personaj sunteţi astăzi?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu