luni, 28 noiembrie 2016

Cea mai eficienta revizie tehnica

Cine nu a fost cu masina in impas macar o data? Nu stiu de voi dar eu si tatal meu am ramas de nu stiu cate ori pe drum cu vechea Dacie. Intr-o zi ne-am hotarat sa cumparam un mandru Opel pe care il avem si astazi si suntem tare fericiti cu el. Pai cum sa nu fim mandri cand calatoriile sunt o placere acum si nu suntem stresati ca vom ramane la kilometri distanta de casa? Nu am fi atat de siguri pe masina daca nu am avea un service auto sigur pe care sa ne bazam de fiecare data. , Facem revizie periodic, iar cand se mai strica ceva mergem de urgenta la service auto. Unde am facut revizia la Opel? La Auto Erebus asa cum ar trebui sa o faca toata lumea. Cine nu a auzit de echipa Auto Erebus trebuie sa stie de urgenta ca sunt cei mai buni in domeniu si ca fara ei eu si tata am fi morti la fiecare drum lung. Si da, facem drumuri lungi destul de des acum ca am ajuns la facultate.


De ce am ales Auto Erebus? Este foarte simplu! Toti cei pe care i-am intrebat ne-au spus ca ei sunt alegerea cea mai buna pentru o revizie ca la carte. Cine nu isi doreste sa stie ca este in siguranta cand se urca in masina? Noi sigur am vrut asta, motiv pentru care i-am ales pe ei si le am ramas fideli chiar si in ziua de astazi. Niciodata nu am fost dezamagiti de calitatea serviciilor oferite. Preturile sunt mult mai mici decat in cazul celorlalte service-uri, deci nu trebuie sa va ingrijorati ca nu aveti cu ce sa platiti pentru a avea o masina care merge ca unsa.


Recomand tuturor Auto Erebus, fiind cel mai bun loc in care ati putea sa va faceti revizia la masina. Am fost impresionati de calitatea serviciilor si chiar nu am fost dezamagiti sub niciun aspect. Cred ca fiecare masina merita o revizie din cand in cand, iar aceasta este foarte important sa fie facuta de catre profesionisti. Nota 10 pentru seriozitate si eficienta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu