duminică, 6 noiembrie 2016

Cadouri de la Farmec.ro

Bine v-am regăsit, prieteni! A trecut ceva timp de când nu am mai făcut o recenzie asupra unor produse cosmetice pentru femei. Există însă printre ele şi un produs destinat bărbaţilor, pe care eu îl îndrăgesc foarte mult. Dar de ce fac recenzie unor produse cosmetice pentru femei? Am vrut să îi fac un cadou iubitei mele, deoarece simt nevoia ca din când în când să îi fac mici surprize. A fost foarte fericită când i-am dat caseta cadou happiness afine. Pe lângă această casetă, mamei mele i-am luat o crema termica anticelulitica, deoarece se plângea foarte des de faptul că nu mai are corpul aşa cum îl voia. Nu ştiu în ce măsură o va ajuta, dar sper că pe lângă efortul fizic pe care îl face zi de zi, această cremă o va ajuta să mai slăbească şi să ajungă la greutatea dorită. Unde am găsit toate aceste produse? Produse de cosmetică atât pentru femei cât şi pentru bărbaţi puteţi găsi imediat pe Farmec.ro, unul dintre cele mai bune magazine online din sfera virtuală românească.


Pe de altă parte, am vrut să mă răsfăţ şi eu puţin şi mi-am luat un sampon antimatreata Gerovital H3 Men. Este probabil cel mai bun şampon pe care l-am folosit vreodată şi nu exagerez când vă spun că este singurul produs pentru păr pe care l-am folosit şi m-a scăpat de mătreaţă în totalitate. Sunt student, iar în prezent stau la cămin. Apa de la duşuri este foarte dură şi îmi afectează foarte tare scalpul, motiv pentru care mă confrunt cu foarte multă mătreaţă des şi trebuie să fac ceva în această privinţă. Preţul este de 11,97 lei şi pot să vă spun că îşi face treaba excelent. Mi-ar fi plăcut să fi ştiut de el de mai demult, însă niciodată nu este prea târziu, aşa-i? În orice caz, acest şampon are un miros plăcut care rămâne chiar şi după spălare. Împrospătează firele de păr şi îi redă frumuseţea sa naturală.


Trecând la caseta cadou pe care i-am oferit-o iubitei mele, aceasta conţine un gel spumant demachiant, o cremă hidratantă matifiantă şi un ser antiimperfecţiuni cu efect de iluminare. Din păcate, în acest moment caseta nu se mai află spre vânzare pe site-ul magazinului, însă vă propun să urmăriţi cu atenţie pentru orice actualizare a stocului. Nu o să regretaţi! În ceea ce priveşte crema hidratantă, iubita mea a folosit-o deja de câteva ori şi este foarte mulţumită de ea. Efectele ei la nivelul pielii sunt impresionante. Miroase de-a dreptul genial şi hidratează pielea pentru o perioadă îndelungată, iar pielea îşi recapătă fineţea. 


Opinia ei despre gelul spumant demachiant este puţin împărţită, deoarece nu se machiază foarte des şi nici nu are nevoie să folosească fonduri de ten, deoarece tenul ei este curat. Cu toate acestea, atunci când l-a folosit a fost foarte mulţumită de gel. Rezultatul a fost foarte bun, deoarece curăţă pielea extrem de bine, iar mirosul de afine este demenţial de frumos. Pe mine m-a impresionat foarte tare mirosul şi aş face orice să ştiu că poartă aroma aceasta îmbietoare pe durata întregii zile. Nici serul antiimperfecţiuni nu este de lepădat, însă momentan nu îl foloseşte foarte des, deoarece nu crede că are încă nevoie de aşa ceva. 

În concluzie, produsele de la Farmec.ro sunt foarte eficiente şi oferă soluţii rapide pentru probleme cu vechime. Preţurile sunt accesibile, iar transportul se face foarte rapid. Cel mai mult mi-a plăcut la acest magazin faptul că are o mulţime de produse din care să alegi. Vă recomand tuturor să intraţi şi să vă interesaţi de un produs de care aveţi nevoie, dar la care nu v-aţi îndurat niciodată să daţi bani pentru a-l cumpăra. Cum timpul trece foarte repede şi se apropie sărbătorile de iarnă, produsele din gama Gerovital de pe Farmec.ro sunt o soluţie foarte bună pentru a le oferi drept cadouri persoanelor dragi vouă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu