luni, 7 noiembrie 2016

Prăjituri delicioase pe masa de Crăciun

M-am tot gândit la seara dintre ani şi cred că este unul dintre cele mai frumoase momente pe care oamenii le pot trăi. Luna decembrie este pe departe favorita mea şi îmi provoacă o mulţime de sentimente plăcute. Am atâtea amintiri plăcute legate de această lună minunată, împreună cu familia sau cu prietenii mei, iar anul acesta cu siguranţă nu va fi o excepţie. Voi adăuga la "album" încă un set de momente frumoase, pentru ca atunci când voi fi deprimat sau singur să îmi aduc aminte cât de fericit şi ce clipe frumoase am trăit. Şi pentru că vreau să fiu sincer cu voi, vă voi spune un secret. Eu sunt super încântat de venirea lunii decembrie şi din pricina faptului că odată cu sărbătorile de iarnă vin şi mesele festive, dar şi o mulţime de dulciuri puse pe masă. 

Anul acesta am decis să fac o comanda online dulciuri, deoarece m-am cam săturat de produsele pe care magazinele din oraş ni le pun la dispoziţie. Cred eu că a venit vremea pentru un upgrade plăcut şi să diversificăm puţin meniul cu câteva dulciuri mai selecte. Cel mai mult aş vrea ca iarna aceasta, de Crăciun şi de Revelion să avem pe masă, pe lângă tradiţionalul cozonac, o farfurie cu macarons. Mie îmi plac la nebunie lucrurile noi. Cu umilinţă recunosc faptul că nu am mai mâncat până acum macarons, însă ştiu că orice are un început, iar această experienţă trebuie trăită cu ocazia unui eveniment important, din punctul meu de vedere. 


Nu cred că o comanda prajituri ar fi foarte costisitoare, iar internetul este plin de magazine specializate în acest domeniu. O mulţime de prăjituri şi dulciuri minunate ne aşteaptă, iar noi trebuie doar să le descoperim. Viaţa asta este mult prea scurtă pentru a o trăi fără dulciuri, mai ales când sunt atâtea sortimente din care să alegem. Am găsit o mulţime de prăjituri care merită gustate, iar cum timpul nu este tocmai în favoarea noastră, cel mai bine este ca pregătirile să înceapă din timp. Vă propun şi dumneavoastră să căutaţi din timp prăjituri pentru masa de Crăciun sau pentru Revelion, iar dacă găsiţi ceva interesant, să spuneţi ce anume v-a atras atenţia în mod special.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu