miercuri, 16 noiembrie 2016

Noi facem moda! A&D Fashion


Mie şi iubitei mele mereu ne-au plăcut sesiunile de shopping. În mod clar este ceva în neregulă cu mine, nu? Ei bine, adevărul este că la un moment dat vine vremea în care şi noi, bărbaţii, avem nevoie de câte ceva de la magazin şi nu mai este de datoria femeilor să ne cumpere tot ce ne trebuie. Aşadar, cum ar spune o vorbă românească, ne mai mutăm şi noi fundul din când în când. Prin faptul că am mers destul de des cu ea prin oraş şi am văzut cam ce îi place şi ce ar vrea, cu siguranţă am început să îi înţeleg gusturile în materie de modă. Astăzi însă nu vă voi scrie despre cum mă plimb cu iubita mea prin magazinele de haine din oraşul nostru, ci vă voi scrie despre ce cadou vreau să îi fac.

Luna aceasta va fi ziua ei de naştere, iar eu am fost foarte stresat de faptul că nu aveam pregătit niciun cadou. Astăzi însă mă mândresc cu faptul că am găsit un nou magazin online unde am găsit unele dintre cele mai frumoase rochii pe care le-am putut vedea vreodată.. Întrucât mie îmi place de foarte mult timp să stau prin magazinele online de haine, am decis ca iubitei mele să îi iau o rochie drept cadou. Ştiu că îi plac la nebunie hainele şi cred că ar fi foarte fericită să poarte o rochie frumoasă de ziua ei. Pentru această ocazie specială am ales să îi cumpăr o rochie de toamna. Deoarece afară este destul de frig, cred că o astfel de rochie ar fi putea fi combinată cu alte haine.

Pentru că sunt un perfecţionist şi îmi place ca tot ceea ce fac să fie excelent, am decis ca magazinul de unde voi lua rochia pentru iubita mea să fie A&D Fashion. Probabil unul dintre cele mai bune magazine de rochii toamnă-iarnă din ţară, A&D Fashion prezintă o mulţime de produse de cea mai înaltă calitate, destinate femeilor. Prin faptul că am vizitat acest magazin şi am petrecut câteva zeci de minute bune "răsfoind" printre rochiile existente, am găsit câteva exemplare care mi-au atras atenţia în mod deosebit. Prin această cale recomand şi cititorilor mei să arunce o privire asupra multitudinii de produse de la A&D Fashion.


Motivele pentru care aleg A&D Fashion în locul altor magazine de haine din România sunt destul de simple. Nu mi-a luat prea mult să realizez faptul că preţurile sunt avantajoase, comenzile se fac non-stop, iar rochiile sunt fabricate în România, în atelierul propriu de creaţie şi producţie vestimentară. Toate aceste lucruri sunt în avantajul nostru, al clienţilor, şi cred cu tărie că mai multe magazine ar trebui să îşi fabrice hainele pe teritoriul României, deoarece brand-ul românesc este foarte bun şi merită să fie promovat la un nivel mai mare. Aşadar, pentru că sunt un pasionat de cumpărături şi nu m-am putut decide în ceea ce priveşte modelele prezentate anterior, mi-am propus să vă mai arăt câteva rochii pe care le-am găsit pe site.


Încă nu mă pot decide referitor la care dintre aceste rochii ar trebui să rămân pentru cadoul iubitei mele, însă cred că am suficient timp pentru a rezolva această problemă. Vă recomand şi dumneavoastră acest magazin, datorită preţurilor reduse, produselor minunate şi numeroaselor rochii care merită purtate la ocazii speciale. Vouă v-au atras atenţia modelele anterior prezentate?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu