luni, 21 noiembrie 2016

"Ultima scenă" pe câmpul de airsoft

Nici nu cred că v-aş putea spune vreodată cât de încântat sunt că apuc, în sfârşit, să vă povestesc despre experienţa mea în lumea jocurilor shooter. Una dintre cele mai mari plăceri de-ale mele este aceea de a mă juca, atât în realitate, cât şi pe laptop. De acolo am dobândit una dintre cele mai importante abilităţi din viaţa mea. Sunt foarte concentrat asupra lucrurilor pe care le fac şi foarte rar îmi scapă din vedere anumite chestii. Viziunea ageră şi corpul mereu gata de acţiune sunt probabil la fel de utile precum abilităţile unui soldat antrenat pentru război. Aş minţi dacă aş spune că nu am căpătat aceste capacităţi extraordinare din colecţia de jocuri Call of Duty (chemarea la datorie). Probabil una dintre cele mai impresionante serii de jocuri pe care am jucat-o vreodată. 


Datorită faptului că sunt un visător chiar şi atunci când sunt treaz, m-am supus unui exerciţiu de imaginaţie, iar acesta sună în felul următor: Te întorci pe câmpul de luptă. Este anul 1945, iar forţele naziste îşi încearcă norocul protejând pentru ultima dată Berlinul, un oraş deja distrus de război. Ghearele morţii au măcinat nenumărate vieţi şi a pus totodată capăt unor câmpuri de luptă pentru care sute de mii de soldaţi şi-au dat viaţa, în bătălii crunte. Cu toate că majoritatea nemţilor s-a predat, iar frontul s-a micşorat astfel încât Berlinul a devenit "ultima scenă" a războiului, un ultim pluton de soldaţi dintr-un cătun de munte se încăpăţâna să capituleze. Misiunea ta, Sergentule Blogger, este aceea de a lupta până la ultimul soldat inamic de pe câmpul de luptă, formându-ţi propriul pluton. Pe cine vei alege spre a-ţi fi camarazi şi ce arme vei folosi pentru a neutraliza rezistenţa?

Probabil că unul din lucrurile cele mai frumoase din viaţă care mi s-a putut întâmpla a fost să aflu de acest sport numit airsoft. Prin intermediul lui voi reuşi să pun în aplicare exerciţiul imaginar pe care l-am prezentat anterior, deoarece există posibilitatea ca jucătorii să aleagă tematica meciului, iar cel de-Al Doilea Război Mondial este cel mai palpitant scenariu pe care îl ştiu. Cu abilităţile mele de lider şi instinctele de tigru, cel mai probabil mă voi afla în echipa câştigătoare, având cele mai puţine victime în rândul soldaţilor. Jocul ideal de airsoft ar oferi timpul necesar pregătirii şi alegerii poziţiilor de către lunetişti şi lider, dar şi o ambianţă cât mai apropiată de tematica aleasă. Drept coechipieri aş alege câţiva din colegii de facultate, pe fratele meu, dar şi pe tatăl meu. Şi cum de fel sunt un soldat căruia îi place să lupte de la distanţă, cel mai probabil aş utiliza o puşcă cu lunetă şi un pistol micuţ.

Mi-ar plăcea la nebunie să iau parte la o astfel de activitate. Urmăresc cu foarte mult interes canale de Youtube cu jucători profesionişti care îşi filmează meciurile de airsoft şi sunt profund impresionat de calitatea acestui sport. Consider un meci de airsoft oferă mai multe beneficii decât o sesiune de jocuri video pe laptop, de aceea mă gândeam ca în viitorul apropiat să fac şi eu parte dintr-o echipă şi să particip la un meci. Cu toate trucurile şi "scurtăturile" pe care le-am învăţat de la jucătorii profesionişti, precum NOVRITSCH, pot spune că sunt mai mult decât pregătit pentru o astfel de experienţă. Vă las şi dumneavoastră un videoclip în care să vedeţi la stilul de joc la care mă refer şi sper că o să vă placă la fel de mult precum mi-a plăcut mie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu