sâmbătă, 15 noiembrie 2014

Câteva cuvinte despre e-Advertising

În urmă cu un an mi-am început activitatea pe una dintre cele mai cunoscute platforme de advertising din România, ca blogger. Nu am apelat niciodată la serviciile lor, ci le-am oferit serviciile mele ca scriitor. Cu toate acestea, am putut observa faptul că o grămadă de oameni şi firme apelează la această afacere în continuă dezvoltare. Adevărul este că internetul are foarte multe de oferit, iar atunci când vine vorba de publicitate, ziarele nu mai sunt capabile să răspândească informaţiile aşa cum o face internetul astăzi. E-Advertising, este una dintre cele mai cunoscute afaceri de promovare a serviciilor şi produselor din România, întrucât experienţa şi calitatea promovării este superioară. Rezultatele nu întârzie să apară, deoarece bloggerii care scriu adoptă stiluri unice şi profesionale de promovare. În ceea de priveşte staff-ul e-Advertising, aceştia sunt experţi în SEO şi SEM, printre multe altele. Traficul generat în urma promovării prin intermediul acestei firme este uriaş şi nu durează foarte mult până când se fac simţite efectele apelării la seriozitate.

Pe de altă parte, bloggerii care se înscriu pe această platformă au de asemenea foarte mult de câştigat. Ei devin practic angajaţi într-o comunitate frumoasă şi mare de bloggeri care scriu contracost. Spre exemplu, de când m-am înscris pe platformă, am reuşit să strâng mai bine de 2.000 lei, astfel încât să mă pot întreţine singur şi să fiu independent, părinţii mei fiind foarte mulţumiţi să afle că pot avea o sursă de venit, elev fiind. Recomand această platformă tuturor bloggerilor care sunt în căutarea unui loc de muncă/venit uşor. În aceeaşi măsură recomand şi întreprinzătorilor să apeleze la serviciile e-Advertising, deoarece profesionalismul şi seriozitatea de care au dat dovadă de-a lungul timpului îi propune pentru cel mai bun loc în afacerile online. Deoarece astăzi internetul este sursa indispensabilă de informare, fiind cea mai des utilizată, miliardele de căutări sunt sortate strategic şi se caută cele mai bune strategii pentru a capta atenţia asupra paginii web ţintă.

Din experienţa pe care am dobândit-o în urma colaborării cu e-Advertising, mi-am dat seama că mai există şi lume dornică de muncă. Atunci când există muncă, rezultatele bune nu întârzie. De asemenea, am învăţat să apreciez mai mult calitate şi munca bine făcută. Aşadar, nu ezitaţi să vă înscrieţi (dacă sunteţi blogger) sau să comandaţi un pachet de servicii. Preţurile sunt convenabile, iar programele şi pachetele sunt calculate strategic, în aşa fel încât să aibă loc un efect benefic de lungă durată.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu