vineri, 14 noiembrie 2014

Recenzie parfum Myrurgia Yacht Man Blue

A trecut ceva timp de când v-am prezentat produsele mele de la Aoro. Astăzi revin cu un parfum pe care îl apreciez foarte mult. Este vorba de parfumul pentru bărbaţi Myrurgia Yacht Man Blue, a cărui miros îmi readuce la viaţă toţi stimulii căilor respiratorii. Îmi place la nebunie faptul că este un parfum aromatic, ce pune în evidenţă tonurile verzi şi esenţa de cedru şi migdale. Este, probabil, unul dintre cele mai bune parfumuri pe care le-ar putea avea un bărbat, deoarece şi preţul este foarte avantajos. Îl puteţi găsi pe Aoro la preţul extraordinar de doar 29 RON. Aspectul recipientului este de asemenea foarte plăcut. Modul de deschidere a capacului şi culoarea lichidului nu fac nimic altceva decât să te încânte de fiecare dată când îl ţii în mână. Pe mine m-a vrăjit! 


Dat fiind faptul că fratele meu mi-a făcut un cadou frumos când s-a întors din Grecia, mi-am propus să îi fac şi eu un cadou care să îl ţină minte. Am vrut musai să testez acest parfum Myrurgia Yacht Man Blue, pentru că mă împingea curiozitatea să aflu cum miroase, însă el a ajuns în mâinile fratelui meu, care este foarte mulţumit de calitatea acestuia. Aşadar, acest parfum este un foarte bun cadou pentru bărbaţi, întrucât are un raport calitate-preţ super avantajos. Şi pentru că tot am adus în discuţie avantajele acestui parfum, trebuie să subliniez faptul că este foarte persistent şi nu necesită o utilizare în mod excesiv. Intensitatea parfumului este de asemenea foarte bună, întrucât îl simt de la capătul dormitorului meu, de fiecare dată când fratele intră în cameră. 


Parfumul a fost lansat în anul 2001 şi este dedicat persoanelor elegante, cu simţul rafinamentului; Yacht Man Blue este unul din acele parfumuri barbati care oferă o prestanţă aparte purtătorului. A fost conceput pentru cei cu gusturi plăcute, având un miros fin şi plăcut. Impresia mea generală asupra acestui parfum este foarte bună. Cu toate că acest parfum este perceput ca fiind adoptat doar la petreceri, eu îi văd utilitatea în viaţa de zi cu zi. Îmi place la nebunie şi l-aş folosi de fiecare dată când aş avea ocazia, fiindcă este un parfum ce oferă prospeţime şi unicitate. Promite foarte multe ca parfum, de aceea eu vă recomand să îl cumpăraţi cu încredere de pe Aoro. Până acum, magazinul Aoro.ro nu m-a dezamăgit! Varietatea produselor şi preţurile accesibile reprezintă o foarte bună modalitate de a fi în pas cu cele mai râvnite produse de cosmetică din lume. 

De fiecare dată când fratele meu se dă cu acest parfum, o nebunie de arome se dezlănţuie în cameră. Este un parfum ce merge folosit în orice anotimp, atât pe timpul zilei cât şi noaptea, deşi eu i-aş vedea utilitatea mai mult în timpul zilei. Rezultatul mirosului acestui parfum este imaginea pe care o creează şi ideea de rafinament. Dacă ar fi să asociez acest parfum cu o vietate, cred că acest parfum s-ar potrivi de minune cu simbolul unui lup. Fiecare parfumare este o experienţă extraordinară şi merită fiecare bănuţ alocat achiziţionării lui. Vi-l recomand cu plăcere!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu