marți, 25 noiembrie 2014

Concurs Kurtmann + Black Friday

Nu mică mi-a fost uimirea când am aflat de produsele resigilate de la eMag care au fost ieftinite până la suma de 0 lei. Da, este adevărat, cei de la eMag au făcut pe data de 23, între orele 20:00 - 22:59, o reducere spectaculoasă la mai multe produse scumpe, însă totul neintenţionat. În urma unor erori, în seara de 23 noiembrie s-au vândut 730 de produse la preţuri infime, făcând astfel o gaură uriaşă în buzunarul firmei. Conform unui articol pe blogul magazinului, directorul eMag consideră că satisfacţia clientului este pe primul loc, de aceea toate comenzile vor fi onorate. Ca o simplă idee, data viitoare aş vrea să fiu anunţat în privinţa unor astfel de erori!

Într-o altă ordine de idei, deşi mi-am propus ca de acest Black Friday să îmi cumpăr un laptop în jur de 1.000 lei, am ajuns să fiu unul dintre norocoşii clienţi care au cumpărat râvnitul laptop la extraordinarul preţ de numai 499 lei. Este vorba de un laptop Acer Aspire cu procesor Dual Core, 2GB RAM şi 500GB HDD. Deşi nu mă încântă prea mult memoria RAM şi procesorul, mi-am propus să îmi cumpăr o plăcuţă de 4GB pentru a mări viteza laptopului, iar în ceea ce priveşte procesorul, voi rămâne cu el. Pentru un laptop redus de la 1.049 lei la 499 lei, cred că îmi voi face treaba foarte bine cu el. Aşa cum am menţionat într-o postare anterioară, vreau să lucrez la deschiderea celui de-al doilea blog al meu. Temporar mă aflu într-un stadiu de neutralitate, deoarece nu sunt pregătit pe deplin, dar odată ce voi avea textele pregătite şi design-ul, voi avea ocazia să recunosc faptul că mă simt drept un blogger împlinit.

Vreau să cumpăr un domeniu .ro sau .com pentru blog, de aceea va mai trebui să aştept o scurtă perioadă de timp. Banii pe care îi voi face vor fi investiţi în totalitate în cel de-al doilea blog, însă acest lucru nu înseamnă că voi lăsa baltă acest blog. În niciun caz! Ah, apropo! Nu vreau să uit să vă anunţ că am dat drumul unui concurs împreună cu Kurtmann.ro! Toate informaţiile şi condiţiile de participare le puteţi găsi pe pagina de Facebook a blogului. Vă invit să participaţi în număr cât mai mare!

Un comentariu:

  1. Și prietenul meu a prins un laptop la 499 lei. :D Nu-mi vine să cred că am ratat acele prețuri la resigilate. :(

    RăspundețiȘtergere