luni, 17 noiembrie 2014

Iohannis preşedinte. Va fi România o mică Germanie?

Ok, automat trebuie să recunosc faptul că m-am înşelat în privinţa alegerilor de anul acesta. Deşi eram foarte convins că Ponta urma să câştige în turul al doilea, parcă am fost lovit cu un pumn în momentul în care am realizat că pe la jumătatea zilei voturile înclinau în favoarea candidatului ACL. Cu toate că nu am motive să fiu îngrijorat mai mult decât părinţii mei de situaţia ţării, am fost foarte aproape de TV ieri, întrucât am urmărit cu multă atenţie desfăşurarea voturilor atât în ţară, cât şi în diaspora. Adevărul este că sunt un susţinător al mentalităţilor pro-occidentale, deoarece se poate observa o schimbare radicală în modul de a percepe anumite situaţii. Spre exemplu, Transilvania este o regiune a ţării care a cunoscut o dezvoltare imensă din cauza deschiderii sale spre Occident. M-am gândit foarte mult şi la faptul că PSD-ul reprezintă ciuma roşie care a acoperit ţara în urmă cu 25 de ani. Deşi se numesc sociali democraţi, cuvintele lor ascund minciuni comuniste şi planuri penibile prin care se caută distrugerea ţării şi a instituţiilor. Desigur, se pare că poporul a făcut alegerea corectă şi a ales o gândire nouă şi o perspectivă proaspătă asupra viitorului. Nu ştiu câţi dintre voi sunteţi de acord cu mine, însă eu aştept foarte multe de la acest nou preşedinte şi sper să avem parte măcar de un mandat fără scandaluri la nivel înalt, pentru că poporul român s-a săturat de mult de certuri şi de promisiuni false. Minunat ar fi să aflăm că ni se pregătesc nişte lucruri bune pe la Cotroceni şi că ne putem aştepta la nişte schimbări majore în viitorul apropiat. Oare se îndreaptă România spre o ţară mult mai educată şi mai frumoasă? Va deveni oare România o mică Germanie?

Un comentariu:

  1. mica germanie...e prea mult spus. sa zicem ca ne indreptam spre mai bine. cel putin, asa speram

    RăspundețiȘtergere