duminică, 30 noiembrie 2014

Copii isteţi cu e-istet.ro

Pregătirea generaţiei viitoare începe chiar astăzi. Eu m-am gândit întotdeauna la modul în care îmi voi educa şi creşte copiii. În această societate care nu produce nimic altceva decât roboţi şi neobrăzaţi, nu mi-a prea plăcut ideea că băiatul sau fata mea ar putea fi un alt oarecare al acestei ţări. Şi, pentru că pun foarte mult accentul pe educaţie, primii şapte ani se fac acasă, dar în acest timp se poate lucra la un nivel avansat. Prin teste online, copiii noştri pot învăţa mai multe lucruri şi mai eficient decât ar putea să o facă în şcoala convenţională. Limitele acestei societăţi pot fi încălcate prin intermediul spaţiului virtual. Spre exemplu, e-istet, una dintre platformele româneşti de teste online pentru elevii de clase primare, care oferă o bună oportunitate părinţilor de a le testa copiilor aptitudinile la limba română, limba engleză, chiar şi la matematică.


Alegerile pe care le facem în privinţa educării şi formării copiilor noştri poate defini persoanele ce vor fi mâine. Mi se pare corect şi uman să îi aducem la standardele la care ar trebui orice om să fie, într-o societate educată şi modernă. În primul şi în primul rând trebuie să ţinem cont de faptul că, prin această platformă, deprinderile făcute pe computer se vor dezvolta cu mult peste aşteptările noastre. Într-o eră în care computerul este unul dintre cele mai importante gadget-uri, cu cât învăţăm copiii să „mânuiască” mai bine acest dispozitiv, cu atât vom avea certitudinea că bagajul de cunoştinţe al acestora se va dezvolta. Desigur, cu o oarecare pregătire şi îndrumare, copiii pot utiliza computerul şi internetul în beneficiul lor. La fel cum am făcut şi eu, la fel sper să facă şi ei. Acum nu vreau să influenţez opiniile nimănui, însă consider că este o metodă foarte bună de a pregăti copiii pentru testele ce pot urma în timpul şcolii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu