duminică, 5 octombrie 2014

Ce şi-ar dori bărbaţii?

Vine acum Halloween-ul, dar pentru bărbaţi această sărbătoare are o semnificaţie mult mai mare. Desigur, eu nu vreau să ajung pe acea parte şi să vă explic ce fantezii au bărbaţii şi ce aşteptări au de la femeile visurilor lor, însă vă pot face cunoscute câteva dorinţe păcătoase, pentru că... în cele din urmă... Halloween-ul este sărbătoarea în care drăcuşorii îşi fac de cap. Aşa-i? Pentru femei, am un link ce vă va conduce spre o lume diferită. Este vorba de lumea costumelor sexi şi apetisante. Poate suna ciudat, dar am găsit tot prin intermediul magazinului asiatic Tidebuy această categorie, care pe mine m-a amuzat foarte mult. Link-ul către categoria cu costume pentru Halloween este următorul: http://www.tidebuy.com/c/Sexy-Costumes-104048/

Costumele, din păcate, nu sunt pentru copii. Vreau să vă prezint vreo două, trei costume care mi-au atras atenţia, fără să întrec măsura. Mi-au plăcut foarte multe modele, însă cel de regină arabă şi cel de marinar american mi-au atras atenţia în mod deosebit. Acestea pot fi achiziţionate pe Tidebuy la cele mai mici preţuri pe care le veţi putea găsi pe internet. De asemenea, dacă vă gândiţi să cumpăraţi un costum pentru Halloween-ul acesta veţi beneficia de reduceri mari la foarte multe dintre produsele afişate pe site.

1.
Preţul Tidebuy: 37.69$
Culoarea: La fel ca în imagine
Mărimi: O singură mărime

2.
Preţ Tidebuy: 37.99$
Culoare: La fel ca în imagine
Mărimi: O singură mărime

3.
Preţ Tidebuy: 32.99$
Culoare: La fel ca în imagine
Mărimi: O singură mărime

Aşadar, anul acesta, de Halloween, vă invit să daţi frâu liber oricărui vis şi să deveniţi ceea ce v-aţi dorit dintotdeauna. Fie că este vorba de o dansatoare sau de o prinţesă, cu Tidebuy vă puteţi costuma cu stil şi deveni totodată personajul vostru fictiv preferat, la preţuri rezonabile!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu