vineri, 31 octombrie 2014

Părerea mea despre alegerile prezidenţiale

În următoarele zile vor fi alegerile pentru preşedinţia ţării, însă nu ştiu de ce, chiar dacă nu am încă 18 ani, acest eveniment îmi lasă un gust amar. Simt cum se apropie un nou regim menit să distrugă şi să jupuiască ţara, pentru încă două mandate catastrofale. În condiţiile în care la nivel înalt corupţia este mama tuturor învăţăturilor, nu văd ce motiv aş fi avut să ies la vot, ştiind că alegerile sunt pe departe de a fi reale şi că preşedintele a fost ales cu mult timp în urmă de populaţia neştiutoare. Cu toate acestea, mi-aş dori să se schimbe ceva la ţara asta. Observ pe zi ce trece cum tinerii devin adulţi cu mult înainte de a fi majori, iar părinţii, bieţii de ei, îşi rup spinările pentru un salariu de nimic, doar pentru a ajunge acasă, obosiţi şi cu grija zilei de mâine. Sincer, m-am săturat! Lumea trebuie să înţeleagă faptul că nu o găleată, nici o şapcă sau o pungă de mălai face diferenţa dintre bine şi rău. Influenţa pe care o au aceste elemente de propagandă electorală nu fac nimic altceva decât să prostească populaţia deja mult prea îndoctrinată pentru a vedea dincolo de zidul ce li se află în faţă.

Nu vreau să fac politică, însă eu nu l-aş vota pe Victor Viorel Ponta. Acesta este inamicul statului, la fel ca mulţi alţii. Dacă ar fi fost să aleg pe cineva la alegerile de anul acesta, l-aş fi votat cu încredere şi speranţă pe Klaus Iohannis. Motivele pentru care aş face un asemenea lucru sunt nenumărate, însă vă voi prezenta unul dintre ele. România, după moartea marilor domnitori, nu a mai fost niciodată condusă de un lider curajos, bun şi vrednic de puterea ce i se oferă. Pe de altă parte, odată cu venirea monarhilor străini şi instaurarea acestora la putere, ţara a avut o creştere radicală în domeniul economic, cultural şi religios. Contribuţia pe care o aduc liderii străini la această ţară este una nemăsurată, de aceea consider că, Iohannis, un om cu origini străine, ar fi mult mai vrednic să ne conducă, decât unul de-al nostru. Adevărul este că toţi politicienii sunt marionetele unor păpuşari bătrâni care nu fac nimic altceva decât să îşi distrugă ţara şi îşi cresc sursele de venit, însă eu am ambiţia aceasta şi cred că mai există şi oameni buni. În cele din urmă, fac un apel către toţi cititorii şi îi îndemn să voteze raţional şi cu frică faţă de ziua de ceea ce i-ar putea aştepta. Votaţi pentru o ţară mai bună!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu