marți, 28 octombrie 2014

Kurtmann's October

Luna aceasta, deşi am întârziat puţin cu recenzia asupra hainelor pe care le-am primit de la Kurtmann, nu mi-am permis să nu vă arăt cu ce mă echipez pentru sport. De la începutul verii mi-am dorit foarte mult să mă apuc de sport, lucru care s-a întâmplat în cele din urmă. Maieul şi perechea de pantaloni care urmează să îi prezint sunt cele mai confortabile haine pe care le-am putut purta vreodată în timpul activităţilor sportive. Aceste haine îmi permit să mă mişc şi să mă simt liber. Nu de mult eram un fan al leneviei, dar mi-am dat seama că trebuie să fac ceva în privinţa acestui aspect. Astfel, cu multă muncă şi sudoare, am început să fac sport. 

Am ales maieul negru deoarece ştiam că o să transpir foarte mult de la efort, iar faptul că port o haină fără mâneci reprezintă un avantaj pentru mine. Bershka, pentru că în ultima perioadă port din ce în ce mai des haine de la această marcă, este numele ce apare pe eticheta de la spate. Materialul este foarte bun, întrucât până acum nu m-am confruntat cu iritaţii sau pete. Se calcă foarte uşor şi lasă pielea să respire. 

În ceea ce priveşte perechea de pantaloni, am fost mult mai mulţumit de ei decât de perechea anterioară de pantaloni de sport. Cel mai mult la aceşti pantaloni îmi place faptul că sunt foarte confortabili şi nu capătă un aspect neplăcut, nici după spălare. Drept este faptul că am avut o problemă cu mărimea, întrucât mi-ar fi trebuit o pereche ceva mai mică, însă nu mă deranjează nici cu un număr mai mare decât măsura pe care o port de obicei la celelalte perechi de pantaloni. Pe interior sunt foarte pufoşi, iar la exterior au o ţesătură elastică şi foarte rezistentă la căzături. Au croi conic şi un aspect simplu (exact ce căutam de mult timp la o pereche de pantaloni). Pentru că nu vreau să omit poate unul dintre cele mai importante aspecte, pantalonii sunt marca Jack n Jones.

Adevărul este că după câteva ore de sport, chiar dacă mă aştept să fiu transpirat până la refuz şi să capăt un miros neplăcut, nu mi s-a întâmplat aşa ceva cu aceste haine. Aşa cum menţionam mai sus, maieul îmi lasă pielea să respire, iar pantalonii fiind puţin mai largi nu mă incomodează deloc. Nici nu mă trezesc cu vreo surpriză neplăcută la nivelul gambelor, loc în care am pielea destul de sensibilă. 

Spre deosebire de alte haine, pot spune că acestea două sunt foarte "prietenoase" şi chiar îmi plac. Sunt mulţumit de ele, iar de fiecare dată când mă îmbrac cu ele mă simt plin de energie, ştiind că pot să fac sport şi să mă simt în largul meu, fără să îmi fie frică de faptul că se aşează ciudat pe mine sau că voi face "baltă" la spate din cauza transpiraţiei.

În cele din urmă, aş vrea să le mulţumesc din nou pentru o sponsorizare reuşită, aş spune eu. Kurtmann mi-a dovedit din nou că se poate să existe şi un magazin de haine bun în ţara asta. M-am îndrăgostit pe loc de modelele lor la haine şi toate mărcile noi pe care le aduc frecvent, în folosul clientului. Recomand tuturor să îşi cumpere haine de pe site-ul acestora şi vreau să subliniez faptul că doar de pe Kurtmann te poţi îmbrăca elegant şi ieftin pentru vremea capricioasă de afară.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu