sâmbătă, 4 octombrie 2014

Despre mine şi blogul meu

Nu mi-am dat seama decât abia acum câteva zile cam cât de departe am putut să ajung cu acest blog. Practic, blogul m-a ajutat să trăiesc. Iată că şi internetul are părţile lui bune. Prin intermediul blogului am reuşit să fac foarte mulţi bani şi să câştig premii. Am spus-o în nenumărate rânduri; regret că nu am făcut ceva în privinţa articolelor scrise, întrucât blogul este conceput pe baza advertorialelor. Dar nu regret deloc faptul că am câştigat multe lucruri din blogging. În prezent mă pot mândri cu realizările mele, însă nimic nu a fost aşa de la început.

Îmi aduc aminte şi acum ziua când am decis să scriu primul meu articol pe blog. Am fost puţin sfios în privinţa acestui lucru. Mă gândeam că nu o să am parte de nimic din toată această treabă, aspect care nu fusese tocmai fals. În condiţiile în care nu prea aveam parte de comentatori pe blog, ci mai mult de click-uri, mă strofocam foarte tare să caut subiecte de interes şi actualitate care să atragă atenţia publicului. Prima scriere a mea pe acest blog a fost despre prietenie, ţinând cont de starea mea de spirit din acea perioadă, prietenia mi se părea cea mai apropiată de sentimentele pe care le încercam în acele zile. Eram foarte depresiv din cauza unor prietenii eşuate, fiind mult prea nătâng pe atunci ca să îmi dau seama că viaţa merge mai departe cu sau fără prieteni. 

Uşor, uşor, am început să prind curaj în ceea ce priveşte publicarea articolelor. Nesiguranţa şi frica de a mă face de râs în faţa multor persoane, chiar dacă mulţi nu mă cunoşteau în viaţa reală, mă frământa foarte mult, însă perioada a fost una foarte scurtă, începând foarte rapid să scriu foarte frecvent şi să încep să capăt abonaţi. Cel mai important moment pentru mine în Blogosferă a fost atunci când am realizat motivele pentru care bloggerii români scriu. Unii o fac din pasiune, iar alţii o fac pentru a câştiga ceva. Eu m-am prins foarte rapid ce numărul cât mai mare de câştigători, de aceea am început să scriu advertoriale. Cam aşa a luat fiinţă ceea ce azi numesc "blogul meu". Mi-aş fi dorit mai multe de la el, dar îl ador aşa cum este şi reprezintă cea de-a doua parte din mine!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu