luni, 20 octombrie 2014

October post

Iubesc perioada care urmează. Toamna întotdeauna mi-a dat o stare de fericire interioară, însă ştiu că doar în luna decembrie mă pot simţi pe deplin împlinit. Pentru mine toamna şi iarna sunt cele mai frumoase anotimpuri. Ele mă readuc cu picioarele pe pământ, după ce timp de un an am muncit din greu. Viaţa nu este tocmai roz, aşa cum mulţi alţii ştiu deja, însă aceste două anotimpuri îmi oferă o perioadă de răgaz bine meritată. În ceea ce priveşte iarna, chiar vorbeam cu părinţii mei în timp ce mergeam printr-un supermarket. Ajunşi la raionul cu decoraţiuni, nu am putut să nu observăm că au fost aduse decoraţiunile pentru Crăciun. Am rămas uimit când le-am văzut! Deşi este abia luna octombrie, mai multe supermarket-uri au adus aceste decoraţiuni. Mi se pare puţin stupid, însă nu m-am plâns atunci când le-am văzut, deoarece îmi plac la nebunie luminiţele şi toate celelalte decoraţiuni. Când vine vorba de luna decembrie, sunt acaparat de o stare spirituală specifică numai acestei luni. Ultimele zile din an reprezintă întotdeauna pentru mine un moment foarte bun de a reflecta asupra faptelor mele din cursul anului care au avut un rol important în viaţa mea. Este o eliberare spirituală pe care nu o am decât o dată pe an şi încerc să profit de ea la maxim. Totuşi, încă nu mă pot lăsa pe brazdă. Luna octombrie nu este nici pe departe terminată. Cu toate acestea, vin plin cu gânduri bune faţă de zilele ce vor urma şi cred cu tărie în faptul că până la sfârşitul anului voi avea parte numai de întâmplări plăcute.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu