duminică, 5 octombrie 2014

Pe ce mi-am cheltuit banii toamna aceasta

Toamna aceasta se anunţă friguroasă, motiv pentru care nu puteam să nu îmi cumpăr nişte haine mai groase. Având în vedere că deţin şi un cont de Paypal şi îmi mai cumpăr haine din magazinele online, am decis să îmi iau ceva pentru toamnă-iarnă-primăvară. În primul şi în primul rând aş dori să pun în evidenţă trench-ul pe care l-am comandat de pe eBay. Deşi ar fi trebuit să îl comand undeva prin luna august, tot mă bucur că o să îmi ajungă în curând acasă. Mi-am dorit foarte mult un trench, fiindcă nu mai suport să mă îmbrac doar cu geaca de toamnă, aceasta fiind foarte groasă şi concepută din materiale care mă irită. Trench-ul a costat doar 28,99$, fiind unul dintre cele mai ieftine produse pe care le-am putut achiziţiona vreodată de pe internet. Am aşteptări foarte mari de la acesta, şi sper că materialul nu mă va dezamăgi. Decizia asupra culorii a fost una destul de complicată, întrucât nu mă puteam hotărâ dacă să aleg culoarea crem sau negru. În cele din urmă am cedat în favoarea negrului, gândindu-mă în permanenţă la faptul că nu am haine cu care aş putea să asortez acel crem al trench-ului.


Având la dispoziţie mai mult de 100$ în contul de Paypal, mi-am propus să îmi iau şi ceva de încălţat. De această dată am făcut comanda de pe Dresslily! Este primul magazin de pe care am cumpărat ceva de când sunt blogger. Mi-a fost prezentat de sora mea şi chiar îmi place pentru faptul că oferă transport gratuit la orice produs, iar preţurile sunt accesibile. Au o grămadă de produse ce merită cumpărate, de aceea am decis să îmi cumpăr o pereche de ghete tip adidas de la ei. Am fost puţin sceptic în ceea ce priveşte calitatea lor, dar mai mult mi-am pus semne de întrebare în privinţa mărimii. În condiţiile în care măsurătorile lor arătau că pentru mărimea 44 (mărime specifică U.E.) corespundeau 27cm, fiind şi mărimea labei piciorului meu, mi-am încleştat dinţii şi am dat comandă la ghetele de iarnă, ajungând să mă coste 35,38$. Problema la mine a fost aceea că, de fapt eu în realitate port undeva în jur de 42/43. Sper totuşi că o să mi se potrivească!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu