duminică, 1 martie 2015

Fashion post #7

Pun pariu că atunci când te gândeşti la o eşarfă sau la un fular bărbătesc, automat te gândeşti la nodul simplu pe doar noi, bărbaţii, ştim să îl facem. Ei bine, uneori bărbaţii dau dovadă de creativitate şi ies în evidenţă distrugând orice tipare în modă. Mie spre exemplu chiar nu îmi place să urmez un trend, fiindcă sunt un tânăr libertin care îşi face viaţa după bunul plac. În schimb, trebuie să recunosc faptul că şi eu am probleme atunci când trebuie să modific modul în care port un accesoriu. Nu sunt încă la o vârstă înaintată pentru a cunoaşte toate "secretele" din "Codul bărbaţilor", de aceea încă apelez la internet pentru câteva sfaturi, sau la sora mea.


Îmi place foarte mult să îmi fac înfăţişarea altfel în fiecare zi. Fie că vine vorba de hainele pe care le port sau modul în care îmi stă părul, sunt un mic narcisist şi ţin foarte mult la imaginea de sine, însă cel mai mult ţin la eşarfa pe care am primit-o în urmă cu doi ani de la sora mea. Este prima mea eşarfă şi singura pe care o port cu foarte mare drag. O ador! Este ceva special la ea care mă face să o ţin la gât oricât de mult aş putea. Dacă mă credeţi sau nu, am folosit-o foarte mult şi în ciuda anilor prin care a trecut, eşarfa încă arată foarte bine. Întrucât vremea încă nu dă semne de îmbunătăţire, nu vreau să risc să iau din nou vreo răceală sau să fac febră, de aceea încă port eşarfa, în stilul meu. Alternez modul în care o port în fiecare zi cu hainele mele. Fiecare vestimentaţie merită un alt "aranjament".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu