joi, 19 martie 2015

Fashion post #8

Vremea nu prea dă semne de îmbunătăţire, chiar dacă este deja primăvară, motiv pentru care nu prea văd de ce aş risca să mă îmbrac mai subţire. Abia ce am ieşit dintr-o răceală cruntă, deci o altă perioadă la pat nu ar fi tocmai o opţiune pentru mine. Ca să mă protejez de boli şi de frig, eu încă port geaca groasă de iarnă, eventual şi fesul sau eşarfa. În privinţa pantalonilor nu prea am ce să spun, pentru că nu mai este zăpadă şi nici nu mai bate atât de tare vântul încât să fiu nevoit să port încă ceva pe dedesubt. Şi pentru că nici ghetele nu mai sunt necesare, am făcut loc noii mele perechi de adidaşi italieneşti. Clar şi răspicat, pot să spun că sunt cea mai confortabilă pereche de adidaşi pe care am purtat-o vreodată.


Mi-am zis că nu mai vreau să îmi cumpăr adidaşi ieftini, de aceea am dat o fugă acum câteva săptămâni până la Iaşi, de unde am făcut câteva cumpărături. Aceştia sunt însă preferaţii mei! Culoarea este foarte frumoasă şi foarte uşor de întreţinut. Nu am mai avut până acum o pereche de adidaşi maro, motiv pentru care am decis să mai schimb tonul culorilor prin raftul cu încălţăminte. La aceşti adidaşi am considerat de cuviinţă că o pereche de blugi albaştri s-ar potrivi de minune. Ghiciţi ce? Chiar aşa este! 


Deşi anterior am spus că se întreţin foarte uşor, există totuşi un defect. Aceştia se prăfuiesc foarte rapid, motiv pentru care trebuie în fiecare zi să îi curăţ câtuşi de puţin pentru un aspect nou şi elegant. Materialul este foarte bun, la exterior fiind din piele şi piele întoarsă, iar la interior material textil. Din vreo 200 de perechi de încălţăminte pe care le-am văzut într-o singură zi, aceasta a fost singura care mi-a atras atenţia în mod special. Pentru 170 RON, consider că este o achiziţie foarte bună, mai ales pentru această perioadă a anului.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu