joi, 5 martie 2015

Manichiuristă de casă sau manichiuristă profesionistă?

"Cursuri manichiura? Nu mulţumesc, mai bine rămân la nivelul meu de manichiuristă de casă". Cam acestea sunt cuvintele din ce în ce mai dese ale tinerelor din România în momentul în care li se pun la dispoziţie cursuri de manichiură. Măi, eu nu sunt acum fată ca să mă pun în poziţia lor ca să pot spune dacă este necesar sau nu un asemenea curs, însă consider că nu strică niciodată câteva cursuri într-un domeniu foarte cunoscut deja de majoritatea fetelor. 

În urmă cu vreo câteva zile mă gândeam din nou la o idee de afacere pe care aş putea să o pun în aplicare atunci când voi termina facultatea. Deoarece voi face facultatea în Danemarca, cu ajutorul lui Dumnezeu, sper să pun în picioare şi o afacere care să mă ajute să îmi întreţin întreaga familie şi cu care să îmi pot realiza mai multe visuri. Una peste alta am ajuns să cred că şi un salon de înfrumuseţare este o idee foarte bună, pentru că vor exista întotdeauna clienţi, iar aceştia sunt fideli şi gata oricând să dea câţiva bani pentru o nouă înfăţişare.

Deci, pentru că în străinătate se pune foarte mult accentul pe diplome şi pe ceea ce ştii, consider că este foarte important să ai o hârtie în mână care să dovedească faptul că ai urmat nişte cursuri, indiferent de domeniul de activitate. În ceea ce priveşte cursurile de manichiură, nu cred că sunt dificile deloc, iar eu sunt băiat! Adică, nu cred că este foarte complicat să îţi dai puţin silinţa şi să faci ceva frumos cu unghiile cuiva, mai ales că, din punctul meu de vedere, manichiura poate fi considerată pictură, deci în cele din urmă este o artă şi manichiura!

DiamondNails, magazin virtual despre care v-am mai vorbit în trecut, oferă această oportunitate destul de rară în România de a participa la cursuri destinat celor care vor să aibă un nivel de pregătire în manichiură. Aşadar, văd aceste cursuri ca pe o şansă specială, fiindcă în străinătate nu prea am auzit să se facă cursuri de manichiură decât prin şcoli profesionale. Pe DiamondNails.ro găsiţi toate informaţiile necesare pentru a participa la cursurile de manichiură. Aveţi la dispoziţie un număr de telefon la care puteţi apela pentru a lua legătura cu cei de la DiamondNails, cărora le puteţi cere mai multe informaţii despre aceste cursuri. Şi pentru că veştile bune curg una după alta, DiamondNails oferă posibilitatea de a urma cursuri în funcţie de preferinţa dumneavoastră. Puteţi învăţa să pictaţi cu gel sau unghii false din acryl.

Ce mai aşteptaţi? Dacă şi voi sunteţi nişte tinere dispuse să facă nişte bani frumoşi într-un domeniu în care se descurcă de mulţi ani, domeniu în care experienţa contează destul de mult, vă invit să aruncaţi o privire asupra paginii web celor de la DiamondNails.ro, loc în care o să înţelegeţi mai bine care şi cu stă treaba cu aceste cursuri. Sper că am reuşit să vă conving puţin să faceţi ceva util cu banii dumneavoastră, care s-ar putea să vă aducă în cele din urmă mai mulţi bani decât v-aţi putea închipui!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu