sâmbătă, 21 februarie 2015

Apă nouă de la PerlaMoldovei

Aşadar, în ultima perioadă am început să beau din ce în ce mai multă apă plată, însă nici apa minerală nu îmi stă în gât. Deoarece m-am cam săturat de mult timp de sucuri şi toate băuturile energizante, am făcut o mică schimbare şi am trecut de la apa de la robinet la apa de izvor, dacă este apă de izvor... dar în fine, decât să beau o apă cu foarte mult calcar, mai bine o apă bine îmbuteliată. Că tot veni vorba de apă îmbuteliată, haideţi să vă spun ceva despre un nou nume pe piaţă, care vine din inima Moldovei. Fiindcă la TV se aud numai cele mai cunoscute nume în această parte a comerţului, eu vin cu un nume nou. Pe pagina oficiala PerlaMoldovei prezintă un produs nou pe piaţa românească, foarte promiţător pe de altă parte.

Din cele citite de mine până acum, acest produs pare să aibă unele dintre cele mai sănătoase şi mai bune proprietăţi pe care ar trebui să le aibă o apă de băut. Ce este mai impresionant este faptul că această apă, spre deosebire de multe altele, are o compoziţie chimică unică! Dacă nu mă credeţi pe cuvânt, intraţi pe site-ul lor şi vedeţi singuri de ce este atât de bună această apă. Puteţi să vă informaţi despre toate aceste aspecte direct din pagina lor cu informaţii, utilă pe de altă parte.

Nu ştiu câţi dintre voi v-aţi interesat vreodată despre ce înseamnă nitriţii şi nitraţii, însă aceştia au un efect nociv asupra organismului uman. În ceea ce priveşte nitriţii şi nitraţii pentru Perla Moldovei, aceştia sunt sub limita maximă de admisibilitate pentru consumatori, având valori sub 0,001mg/l pentru nitriţi, respectiv sub 0,6mg/l pentru nitraţi. De câţiva ani s-a început o campanie în vederea informării populaţiei asupra valorilor de nitriţi şi nitraţi peste maxima de admisibilitate pentru consumatori, însă nu a dat roade. Perla Moldovei face tot posibilul de a îndrepta populaţia spre o apă curată, sănătoasă şi energizantă, totodată lipsită de efecte secundare asupra organismului.

Dacă sunteţi dispuşi să faceţi un compromis pentru o viaţă mai sănătoasă şi pentru o băutură mult mai bună pentru dumneavoastră, intraţi pe pagina oficială PerlaMoldovei, deoarece puteţi să comandaţi baxuri întregi de sticle cu apă Perla Moldovei, la cele mai recomandate şi accesibile preţuri. Pe site sunt disponibile mai multe oferte, pentru fiecare buzunar, dar mai presus de toate pentru cererea fiecăruia. Vreau neaparat să mă leg de preţuri, deoarece sunt foarte rezonabile pentru baxuri de apă. Am comparat preţurile de la mai multe produse asemănătoare pe piaţă, dar cu o calitate mult mai scăzută decât cea a Perlei Moldovei, iar preţurile sunt atât de mari încât ai impresia că bei petrol, nu altceva. 36,00 RON pentru un bax de 12 sticle, fiecare de 1l, este mai mult decât mi-aş putea dori.

Şi pentru că se anunţă o vară foarte caldă, din nou, iar eu vreau să fac mai mult sport ca niciodată, ştiu cu siguranţă ce o să beau ca să mă hidratez. Voi ce veţi face?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu