vineri, 27 februarie 2015

Cu tata prin Bucureşti

În urmă cu doi ani m-am întors în ţară din Belgia. Am realizat faptul că acea ţară nu este pentru mine, de aceea am decis să mă întorc acasă. Cu toate acestea nu mă simt neaparat mai bine aici, dar măcar este altfel. În Bucureşti a fost o mare problemă când am ajuns. A trebuit să petrecem o zi întreagă prin capitală înainte de a putea găsi o modalitate să ne deplasăm spre casă. Dar înainte de a ne deplasa spre casă... trebuia să ne deplasăm prin capitală! Am decis în cel mai scurt timp să închiriem o masina WLCrent, însă acest lucru ne-a obligat să ne întoarcem până la aeroport şi să facem acolo toate demersurile necesare. Închirierea a fost foarte uşoară, iar preţurile nu au trecut peste suma de bani pe care o aveam la noi la vremea aceea. Biletele de avion WizzAir au fost mai scumpe decât închirierea maşinii!

Am fost încântaţi de viteza cu care am reuşit să închiriem maşina, întrucât ne aflam în situaţia în care trebuia să mai aşteptăm câteva ore bune înainte de a putea să luăm un tren spre casă. Încercasem să mergem la ocazie, însă acest lucru nu a prea funcţionat. Ne-am plimbat prin centrul Bucureştiului, apoi am mers la un local unde am mâncat ceva, deoarece ne era foarte foame şi nu mâncasem mai nimic toată ziua, mai ales din cauză că trebuia să merg cu avionul şi nu prea suportam turbulenţele şi mirosurile de mâncare care veneau dinspre stomacul meu. A fost o mare uşurare pentru noi faptul că am avut un asistent la WLCrent care ne-a ajutat să facem alegerea cea mai bună. Deci, dacă şi voi veţi fi puşi vreodată în situaţia aceasta, vă invit să apelaţi la această firmă de închirieri, fiindcă este foarte serioasă şi probabil una dintre cele mai bune din ţară!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu