miercuri, 4 februarie 2015

Campanii noi marca BA?

Săptămâna aceasta nu mi-am prea văzut viaţa la cât de multă treabă am avut. Ca o paranteză, asta aşa ca să ştiţi şi voi că elevii români sunt harnici şi în timpul vacanţelor. Revenind la ce îmi propuneam să vă povestesc în acest nou articol, după ce am scris aproape tot weekend-ul pentru a termina anumite advertoriale şi non-advertoriale, m-am apucat şi să citesc. Ca şi cum timpul meu nu ar fi fost foarte limitat, am început să citesc "Ion". Dar ce este şi mai important şi vreau neaparat să vă spun este că BlogAwards.ro a venit cu o serie de campanii noi, foarte interesante. Nu promovez de felul meu această platformă destinată bloggerilor din cauză că aş dori să atrag atenţia cuiva, în schimb vreau să promovez nişte competiţii corecte şi sută la sută adevărate. Întrucât v-am mai spus la un moment dat în ianuarie că îmi este dor să particip la o campanie marca BlogAwards, îmi propun să fac ceva din acest punct de vedere şi să dau tot ce am mai bun pentru a câştiga un nou premiu. Am mai câştigat şi în trecut, iar acest lucru m-a motivat foarte mult să continui. Întrucât au dobândit credibilitate şi mult respect din partea bloggerilor, nu văd de ce ar trebui să dau cu piciorul la o nouă şansă de a-mi pune în evidenţă talentul de a scrie. Deja am pus ochii pe o campanie foarte atrăgătoare. Vă voi da de ştire imediat ce voi afla deznodământul campaniei, deşi sunt destul de încrezător în şansele mele de a câştiga.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu