marți, 24 februarie 2015

Urâtă boală

Ok, oameni buni, nu ştiu despre voi, dar pe mine vremea aceasta m-a pus la pământ. Am reuşit într-un fel sau altul să contactez o viroză nenorocită care mi-a provocat numai neplăceri. În primul rând sunt pus la pat de câteva zile în care nu am făcut nimic altceva decât să mă uit la TV, să dorm şi să tuşesc ca un fumător. Cu toate acestea, pare să aibă şi părţile ei bune această viroză. Am fost la medicul de familie, iar acesta mi-a sugerat să stau acasă o săptămână (o, da, vacanţă!), iar eu în timpul acesta am destul răgaz să mă pregătesc pentru simulările pentru BAC pe care le voi susţine săptămâna viitoare. Totuşi, nu îmi pare atât de bine să ştiu că, până la sfârşitul fiecărei zile în care încă sunt bolnav, voi face febră şi mi se va face din ce în ce mai rău, ciclul acesta repetându-se în fiecare zi. Urâtă boală pot să mai am! Nici nu ştiu când Dumnezeu am luat această viroză, pentru că zilele acestea a fost chiar cald pe afară, iar eu nu obişnuiesc să merg prea despuiat când mă duc în oraş sau la şcoală. De fapt, încă merg cu fular la gât şi o haină destul de groasă pe sub geaca de iarnă. Dacă aşa o fi voia lui Dumnezeu, atunci aşa să fie.  Mi se pare totuşi că de astăzi mă simt ceva mai bine, însă, dacă don' doctor a spus să stau acasă, ei, cine-s eu să îl contrazic?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu