marți, 24 februarie 2015

Hai cu bebe la plimbare

Acum vine căldura, iar din ce în ce mai mulţi părinţi se gândesc să iasă la plimbare cu odraslele lor prin parcuri sau prin magazine, după caz. Sunt un mare fan al părinţilor care se fălesc cu bebeluşii lor, întrucât mi se pare pur şi simplu normal să te bucuri cu singura mândrie pe care o poţi avea pe lume. Nu cred că există ceva mai presus de sentimentul iubirii, iar aceasta se manifestă atât la nivel terestru, dar şi ceresc. În primul rând este iubirea faţă de Dumnezeu, apoi iubirea faţă de semeni, cu toate că aceste două legi sunt într-o strânsă concordanţă, dacă înţelegeţi ce vreau să spun. Oricum, îmi plac la nebunie bebeluşii, pentru că sunt cele mai simpatice fiinţe posibile. Mulţi părinţi şi-i răsfaţă pe ai lor copii cu hăinuţe şi jucării din Super Bebe Shop. Cei mai moderni părinţi apelează la shopping-ul virtual, în folosul lor cât şi cel al copilului. În primul rând este mult mai eficient să faci cumpărături în mediul virtual, iar în al doilea rând ai mai multe asigurări la produse decât ai putea avea la cele cumpărate din magazinele convenţionale. Am aruncat o privire asupra magazinelor online din care părinţii cumpără produse pentru bebeluşi, iar cel pe care vi l-am specificat anterior, şi anume Super Bebe Shop, este unul dintre cele mai frecvente căutate şi mai apreciate magazine online destinate copiilor.

Ei bine, aceşti părinţi au şi motive pentru care să acceseze acest site şi să cumpere de la ei produse pentru bebeluşi! M-am uitat pe la preţurile lor, iar acestea sunt unice în ţară. Au produse foarte variate, iar promoţiile vin şi tot vin! Pe lângă promoţii, nu am putut să nu observ faptul că se organizează un concurs pentru statutul de "Copilaşul zilei". Tot ce trebuie să facă părinţii este să distribuie pe pagina de Facebook a acestui magazin o poză cu copilaşul lor, în speranţa că odrasla lor va fi vedetă pentru o zi. Super tare acest concept, pe care vreau să îl felicit. Ceea ce m-a impresionat foarte mult la acest magazin virtual este aspectul paginii web. Te îmbie să faci cumpărături, nu alta! Face parte din categoria aceea de site-uri, user friendly, adică este foarte uşor să navighezi şi să faci o comandă. Structura paginii web este una destul de comună, însă aspectul este unul de-a dreptul special. Să crezi că de fapt acest site a fost conceput pentru copii, nu alta!

În orice caz, eu dacă aş fi fost tată, ştiu cu siguranţă de unde aş fi asigurat tot strictul necesar copilului sau copiilor mei. Parcă aştept cu nerăbdare acea perioadă din viaţa mea când voi fi pus în postura de a-mi răsfăţa şi eu copilul cu ce voi avea mai bun. Deoarece am primit o educaţie de la părinţii mei şi o viaţă excepţională, la rândul meu voi oferi acelaşi lucru copilului sau copiilor mei. Şi de ce să nu începem prin nişte lucruri care sunt mărunte? Cum ar fi hăinuţele şi jucăriile! Măcar acum, pentru că atunci când vor mai creşte... să fim cu Doamne ajută!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu