luni, 16 februarie 2015

Pastila perfectă pentru o zi perfectă

Muzica mă ajută foarte mult atunci când sunt obosit sau mă aflu într-o stare de anxietate care nu îmi dă pace. Pentru mine muzica este o formă de relaxare foarte importantă, întrucât ea mă linişteşte întotdeauna şi îmi dă voie să intru într-o lume paralelă faţă de cea în care mă aflu şi ajung într-o stare în care pot medita asupra oricărei probleme pe care o am. Desigur, muzica nu mă ajută doar în cazul problemelor sau atunci când vreau să mă relaxez, ci mă mai ajută şi să mă concentrez, îmi sporeşte imaginaţia şi uneori chiar îmi dă putere să fac anumite lucruri pe care nu le-aş putea face în mod normal. În ceea ce priveşte subconştientul şi emoţiile, prin intermediul muzicii întrec nişte bariere, chiar dacă deseori construiesc altele, însă ce este mai important este faptul că prin melodiile pe care le ascult dobândesc noi calităţi, simt sentimente noi şi simt un sprijin moral. De fapt, chiar îmi dă o stare de bine şi mă face mult mai energic muzica. Iar în seara aceasta am găsit această melodie, care sper să vă placă şi vouă la fel de mult.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu