luni, 2 februarie 2015

Top 5 actori din seriale

Când vine vorba de filme şi de seriale, actorii pe care îi plac cel mai mult provin din seriale. Deşi am văzut foarte multe filme care pot egala cu uşurinţă sezoane întregi ale multor seriale, am o slăbiciune şi nu pot să spun că filmele sunt mai bune decât serialele. Faptul că un serial se poate întinde pe mai multe sezoane, provocând astfel suspans şi o dorinţă arzătoare de a cunoaşte mai mult, mi se pare mult mai tare decât un film care durează doar câteva ore. Consider că poveştile spuse pe o durată mai mică de timp, dar mult mai frecvente, sunt mult mai bune. Aşadar, în această postare vreau să vă dau câteva nume ale actorilor mei preferaţi.

Deşi nu este o noutate, şi ştiu că mulţi dintre voi deja ştiţi asta, sunt un foarte mare fan al serialului The Walking Dead. Nu încape îndoiala atunci când vine vorba de faptul că Andrew Lincoln este actorul meu preferat. Aş putea să spun totuşi că există o confruntare strânsă în adâncul minţii mele între el şi Norman Reedus. Revenind la Andrew Lincoln, acesta este actorul meu preferat, întrucât a dat viaţă unui personaj în care mă regăsesc. Cel mai mult m-a impresionat faptul că, deşi el este englez şi are accent britanic, cumva reuşeşte să vorbească cu accent american, ceea ce aduce un efect aparte serialului.


Michael C. Hall, cunoscut pentru rolul său legendar din serialul Dexter, se află şi el în topul actorilor mei preferaţi. Pot să spun că "Dexter" este primul meu serial de suflet care îşi va vea locul întotdeauna în inima mea. Interpretându-l pe Dexter Morgan, Michael C. Hall a adus la viaţă o latură a mea pe care nu o cunoşteam până după ce am terminat de văzut întreg serialul. Este unul din acele seriale care te face să vrei mai mult, dar mai presus de toate, este unul dintre acei actori care te schimbă pe viaţă.


Bryan Cranston, Aaron Paul şi Jonathan Banks. Îmi este foarte greu să spun că am un favorit în ceea ce îi priveşte pe cei trei titani din Breaking Bad. Trebuie să recunosc faptul că am fost foarte disperat să aflu deznodământul serialului. Familia mea îmi este martoră şi ştie cât de multe ore am pierdut vara trecută în faţa computerului, pe o căldură insuportabilă, uitându-mă cu sufletul la gură la episoade. Cu o oarecare reţinere, trebuie să îl aleg pe Jonathan Banks, cel care a jucat rolul fostului poliţist din Philadelphia, Mike Ehrmantraut. Rolul acestuia a adus o mare contribuţie pentru serial, fiind tipul geniului din spatele tuturor operaţiunilor cu caracter agresiv.


Acum a venit vremea să trec puţin şi pe la serialele mai puţin violente. Grey's Anatomy reprezintă de asemenea un mare interes pentru mine, întrucât m-am uitat foarte mult la el. În prezent nu mai am timpul necesar pentru a-i viziona episoadele, însă ştiu sigur că toate sezoanele pe care le-am văzut la TV mi-au plăcut la nebunie. Fără alte introduceri, Patrick Dempsey este cel mai interesant actor. Are acel har special pe care puţini actori îl au. Ironia face că el iniţial încercase să primească rolul pentru Dr. House, din serialul cu un renume la fel de mare, House.


Ultimul, dar nu cel din urmă, Damian Lewis, cel care este centrul atenţiei în Homeland. Homeland este cel mai nou serial pe care am început să îl vizionez în timpul liber. Îmi place foarte mult acţiunea, întrucât la fel ca la Dexter, logica nu lipseşte, ceea ce mă încântă foarte tare. Pe lângă aspectul special pe care îl are, acesta se mulează la perfecţie în rolul personajului pe care îl întruchipează, Nicholas Brody.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu