luni, 9 februarie 2015

The Walking Dead is back!


După atâta timp în care am crezut că nu o să mai rezist din cauza aşteptării, serialul meu preferat s-a întors şi este mai tare ca niciodată. Mă aşteptam ca de la primul episod să se întâmple lucruri excepţionale, darămite de la primul episod al jumătăţii sezonului? Episodul de aseară a fost unul magnific, cu toate că nu a avut acelaşi efect asupra mea precum l-au avut celelalte episoade. Mi s-a părut foarte tare totuşi faptul că am avut parte de o nouă zi în care să străbat alături de personajele mele preferate un drum în căutarea unui loc sigur. Moartea unuia dintre personajele principale, şi cele mai importante pe de altă parte, a fost şocantă. Întrucât îmi place să urmăresc toate noutăţile despre serial şi vloggeri care vorbesc despre episoade, am cam avut o idee despre ce urma să se întâmple, însă nu ştiam ce personaj avea să moară. 


Andrew Lincoln a afirmat faptul că sezonul acesta va fi extrem, însă revenirea nu a fost chiar atât de interesantă. Repet, episodul a fost foarte tare, bine realizat şi genial din cauza poveştii, însă nu mi-a prea plăcut faptul că s-a pierdut foarte mult timp pe amintiri şi halucinaţii. O parte din episod mi-a adus în minte câteva referinţe în ceea ce priveşte direcţia în care se îndreaptă serialul, dar am putut să văd şi aspecte pe care le-am întâlnit în jocul dezvoltat şi produs de cei de la Telltale care urmează aceeaşi poveste. În orice caz, episodul a fost foarte tare şi cred că abia de acum începe acţiunea adevărată, exact cum pare în trailer-ul pentru episodul următor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu