luni, 16 februarie 2015

Îmi trebuie o nouă vacanţă

Deşi nu a trecut decât o săptămână de când s-a terminat vacanţa, mă simt ca şi cum deja ar fi trecut câteva luni bune de când am avut ultima dată timp liber. Acum că s-au mai anunţat la liceu şi simulările pentru BAC... ei bine, atât îmi mai trebuia. Pe lângă luna martie care va începe cu două simulări, profesorii ne-au pus în cap mai multe proiecte inutile şi stupide de care nimeni nu are nevoie şi care nu vor ajuta niciodată. Din nou o mare problemă a sistemului şcolar românesc! Problema mea cea mai în momentul de faţă însă este lipsa timpului. Am început să am un program din ce în ce mai încărcat datorită activităţilor pe care le depun atât în viaţa de zi cu zi, cât şi munca pe care o fac pentru a întreţine acest blog în viaţă şi pentru a-mi câştiga existenţa, atât cât pot, la nivelul unui blogger încă elev. Pe de altă parte, din cauza concursului organizat de echipa BlogalInitiative am reuşit să mă împrietenesc cu o groază de bloggeri de care nu am mai auzit. Mi-ar trebui câteva zile întregi pentru a-i cunoaşte pe toţi, iar acest lucru mă omoară, întrucât am purtat câteva discuţii foarte interesante cu unii dintre ei şi chiar îmi pare rău că nu pot face asta mai des, cu toţii. Dar asta este! Timpul este scurt, iar treaba nu se opreşte niciodată. Ştiţi ce mi-ar trebui cel mai mult? Energie! De unde? Din cafea!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu