joi, 27 martie 2014

Afacerişti

Ştiţi voi tipul acela de om care are întotdeauna un pix la îndemână (eu)? Fie că îl poartă în buzunarul de la sacou, fie că îl poartă în buzunarul de la pantaloni sau după ureche, după caz, întotdeauna este dispus să sară în ajutor celui care are urgentă nevoie să semneze sau să scrie ceva. Desigur, eu încă nu am ajuns să fiu chiar atât de darnic... adică, voi ştiţi cât costă un pix cu gel în zilele noastre?! Şi mai şi... ştiţi ce repede se termină?! Ei bine, trebuie să recunosc faptul că nu m-am gândit o singură dată să îmi cumpăr câteva pixuri personalizate preţ, dar realist fiind, mi-am dat seama că mă costă ceva mai mult decât pixul cu gel. De exemplu, vă spun o situaţie în care am avut nevoie de un pix şi nu prea găseam. Am fost, nu de mult, cu ai mei prieteni să ridic un colet. Sincer să fiu, habar nu aveam ce conţinea coletul... singurul lucru evident era textul de aviz: "prosoape personalizate şi pungi personalizate Promotion". Am scos eu repejor din buzunar un pix de-al meu, ştiind că îl aveam de o săptămână, însă nu îmi trecuse nicio clipă prin minte faptul că i se terminase pasta. Cum eu scriu mai mult cu pixuri cu gel, este de aşteptat. Întrucât doamnele de la ghişeu pot fi uneori cam nesuferite, niciuna dintre ele nu s-a oferit să îmi împrumute un pix, fiind astfel obligat să mă duc la cel mai apropiat magazin de poştă ca să cumpăr un amărât de pix... 50 de bani aruncaţi pe apa sâmbetei! Şi iată, dragii mei prieteni, pixul este mai mult decât o ustensilă pe care o folosim cu regularitate; pixul este un gadget, pentru unii dintre noi, desigur. Nu ai pix? Nu exişti, ce să mai... afacerişti!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu