sâmbătă, 29 martie 2014

Minunăţii de parfumuri

Ce complicat este alegerea unui parfum potrivit... of, şi asta nu numai pentru femei. Şi în rândurile bărbaţilor se pot găsi astfel de probleme. Dacă unii dintre noi mai trecem cu vederea peste unele aspecte, eu unul risc să pierd câteva zeci de minute, doar pentru a-mi satisface fosele nazale cu mirosurile parfumurilor în ceea ce priveşte alegerea parfumului perfect.

Pentru că anul trecut am avut parte de o colaborare ce a decurs minunat împreună cu cei de la MicroMALL.ro, recent am primit două mostre de parfumuri, o mostră de la un parfum femeiesc şi o mostră de la un parfum bărbătesc... şi încă o surpriză!

**În stânga parfumul FM 33 - în dreapta parfumul FM 199**
Vă spun cu cea mai mare sinceritate că mi-a luat câteva ore ca să testez ambele mostre, ţinând cont de faptul că nu voiam să duc nasul de la o sticluţă la alta înainte ca nasul meu să piardă mirosul primului parfum testat. Primul parfum testat este preferatul meu. Un miros care mă atrage la o doamnă/domnişoară trebuie să fie cât mai fresh. Nu suport acele femei care se dau cu o tonă de parfum înecăcios şi foarte dulce. În schimb, parfumul FM 33 m-a uimit profund. Chiar şi răcit am reuşit să simt mirosul dulce care parcă ar spune "Poartă-mă doar în oraş! Sunt pentru plimbări în aer liber!". Este un miros care îţi rămâne întipărit în minte, de care nu scapi niciodată.

În timp ce mostra parfumului femeiesc se bucură de o atenţie deosebită din partea mamei mele, pentru că îi place la fel de mult ca şi mie, parfumul FM 199 este îndrăgit de tatăl meu.

Stând şi analizând foarte bine mirosul, am putut simţi urma mentei, menta fiind preferata mea, indiferent dacă este vorba de parfumuri, gumă de mestecat, îngheţată, pastile, ş.a.m.d. Este un parfum numai bun pentru petreceri, dar nu şi pentru întâlniri sau şedinţe. La fel ca parfumul femeiesc, acesta îmi sugerează faptul că se poartă mai mult pe timp de vară, la o cămaşă cu aspect floral, şi nu numai! Desigur, în compoziţia sa se mai poate identifica şi esenţa de trandafir, care dă o aromă inconfundabilă parfumului.

Şi pentru că, după cum vă spuneam, am primit şi o surpriză, haideţi să vă spun despre ce este vorba. Vă recomand cu încredere să faceţi câteva căutări prin paginile celor de la MicroMALL.ro, întrucât au o gamă vastă de parfumuri mai mult decât încântătoare, ca şi ei pe de altă parte. Pentru că sunt nişte drăguţi şi nişte oameni de nota 10, am avut marea surpriză să aflu că în colet se află un after shave, tot marca FM, care are un miros îmbietor. Deja l-am testat, ţinând cont de latura mea curioasă, şi pot să vă spun că mă arăt de-a dreptul mulţumit de produsul ales, de parcă ar fi ghicit preferinţa mea pentru after shave!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu