luni, 17 martie 2014

Tata vs. maşinuţa!

Vă era dor de o nouă poveste în care tatăl meu este personajul principal? Păi să vă spun! Îmi aduc aminte că în urmă cu un an, pe când pregătea ultima noastră maşină de vânzare, intră puţin pe internet ca să se documenteze asupra unor lubrifianţi ieftini... ba chiar să se intereseze de un preţ combustibil termic lichid. Dacă nu ştii despre ce este vorba, intră pe site. Şi din pagină în pagină, umblând prin nişte cataloage virtuale, tata îşi adusese aminte că îi lipsea un ulei pentru motor. Fiind o maşină destul de pretenţioasă, tata nu îşi dorea să rişte prea mult, altfel nu mai avea şanse să o vândă. A lăsat toate căutările baltă, apoi o zbughise pe furiş la un magazin auto din apropiere. Când s-a întors acasă am putut observa că ţinea mai multe lucruri în mână decât ar fi avut nevoie. Dacă... dacă tot vindem maşina... păi hai să o vindem ca la carte, nu? Şi s-a chinuit săracul de tata timp de câteva ore să pună în funcţiune planul său impresionant de a face maşina perfectă, dar în cele din urmă s-a dovedit a fi un eşec total. A trebuit să stăm afară, asta pentru că mi-a cerut ajutorul, timp de patru sau cinci ore, în condiţiile în care afară erau 27 sau 30 de grade Celsius. Pentru că ţin foarte mult la tatăl meu, şi pentru că nu puteam să îl las să se coacă singur în soare, am crezut de cuviinţă că ar fi elegant să şi moral să îi fiu alături, chiar dacă planurile sale se năruiau unul după altul. În cele din urmă, văzând că nimic nu funcţionează aşa cum şi-ar fi dorit, nici măcar uleiul pentru motor nu era ceea ce şi-ar fi dorit, a lăsat totul baltă, urmând ca mai apoi să intre în casă şi să continue să navigheze pe internet... desigur, după soluţii pentru problemele maşinii!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu