duminică, 16 martie 2014

Primăvara mea

În acest weekend am petrecut ore întregi mergând, lucrând şi făcând curăţenie prin casă, dar şi prin curte. Pentru că tot este primăvară, împreună cu familia mea, ne-am gândit că ar trebui să începem să aranjăm lucrurile puţin. Desigur, toţi am avut sarcini împărţite în mod egal. Tata a fost cel care s-a ocupat de săpat şi plantat legume, eu cu fratele am fost cele două furnicuţe care strângeau toate beţele şi crengile copacilor, asta după ce i-am "tuns" puţin, iar mama se ocupa strict de flori, nevrând să o forţăm prea mult. A luat câţiva bulbi de primăvară pe care îi cumpărase şi începu să îi planteze unul câte unul. Totul a început de vineri dimineaţa, când împreună cu tatăl meu am început să mutăm prin curte nişte obiecte metalice. Sâmbătă însă a fost o cu totul altă poveste. Dacă vineri nu am avut prea multe de făcut, sâmbătă am petrecut aproape două sau trei ore în grădină. Amuzant este faptul că deşi bătea vântul, soarele era destul de puternic, de aceea tatăl meu a reuşit să se bronzeze în doar câteva ore de muncă cât alţii pe plajă timp de o zi. Doi trandafiri căţărători abia plantaţi lângă casă i-au umplut inima de fericire mamei. La fel ca şi mine, deşi cred că de la ea am moştenit, este o iubitoare de flori. Şi pentru că nu era prea mulţumită doar cu misiunea pe care o avea, de parcă nu era deja destul de ostenită din cauza pregătirii unui pachet pentru sora mea, a început să cureţe puţin pământul de plantele moarte care stăteau trântite la pământ încă din timpul iernii. Of, Doamne... mama! Ce să-i fac? O iubesc, chiar dacă este încăpăţânată uneori. Primăvara mea a început destul de bine, de aceea sper că şi voi aveţi o primăvară plăcută, iar în cazul în care nu este, vă urez personal o perioadă plină de bucurie, împliniri şi linişte sufletească!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu