miercuri, 12 martie 2014

Luna aprilie şi Paştele

Nu este Crăciunul... abia am ieşit din iarnă! Dar ce să vezi? Lumea deja caută cadouri. Poftim? Cadouri? Cu ce ocazie? Păi să vă spun eu cu ce ocazie. Am înţeles că este la modă să faci cadouri de Paşte. Nu orice fel de cadouri, desigur... nu poţi să dăruieşti ceva care să batjocorească această sfântă sărbătoare... ci mai degrabă ceva simbolic. Am văzut că se fac foarte multe comenzi încă din timp, asta pentru a evita stocurile epuizate din magazine, fie ele reale sau virtuale. Cele mai apreciate cadouri pe care am putut să le remarc până acum sunt nişte cosuri pentru Paste super drăguţe. Ce este drept, mi se par cele mai interesante cadouri pe care am putut să le văd vreodată. De foarte multe ori suntem dispuşi să mergem la rude, prieteni sau la petreceri cu un cadou banal, cum ar fi o sticlă de băutură, dar ştiţi ce este minunat? Acum putem mixa băutura cu o cutie plină cu ciocolată de calitate superioară... sau cu ceva mult mai tradiţional, un magiun! Adică, ţinând cont de tematica sărbătorii, coşuleţul ar fi un ambalaj super frumos pentru conţinutul acestuia. Eu cu siguranţă nu aş merge la o petrecere, un prieten sau la o rudă cu mâna goală... m-aş simţi jenat! Şi pentru că tot v-am lăsat un link mai sus pe cuvintele albastre, vreau să vă spun că... practic mor după coşuleţul în valoare de 689 RON... deşi nici alte produse nu mi se par mai urâte; este cu siguranţă cel mai complet, frumos şi complex cadou pe care îl poţi oferi persoanei dragi ţie, sau unor rude, într-o asemenea perioadă. Cine ştie? Poate că o să o fac şi eu cât de curând... şi poate că o să îmi aducă ceva mai mult decât un mulţumesc. Hehe! Trecând peste fanteziile mele ciudate, mi se pare un gest frumos să oferi un asemenea cadou. Repet, nu că ar conta în sine cadoul, dar cred că Învierea Domnului merită să fie cinstită şi prin alte moduri, în afară de ciocnitul ouălor... adică, pe lângă tradiţionalul drob, cozonac şi ouăle roşii... existenţa unui vin bun... ar dăuna cumva?!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu