marți, 11 martie 2014

Început de săptămână în forţă

Pentru că ieri nu am avut timpul necesar să vă spun ce am mai făcut în ultima vreme, m-am gândit că astăzi ar fi un moment la fel de bun ca şi ziua de ieri. De ceva vreme mi-am tot propus să schimb câte ceva de la înfăţişarea blogului, dar întotdeauna am evitat să o fac. Ieri pe de altă parte, mi-am luat timpul necesar ordonării şi rearanjării câtorva elemente de aspect ale blogului. Toate blogurile "sănătoase" au o descriere cât de cât interesantă şi un aspect elegant, ordonat şi plăcut la vedere. 
Şi... pentru că nu am mai avut timp să caut în ultimul timp un citat bun, astăzi mă revanşez faţă de voi cu un citat super. O zi bună vă doresc!

"Ce greşeală este să crezi că un copil, pentru că e mic, poartă în el visuri minuscule." George Enescu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu