luni, 31 martie 2014

O să mă purific, promit!

Şi-a venit şi primăvara... mă rog... a venit de o lună, mai exact, dar totuşi, a venit mai frumos decât anul trecut. Aşa-i că spun corect? Ei bine dacă tot a venit, mi-am propus să îmi regândesc stilul de viaţă. Dat fiind faptul că iarna aceasta nu am exagerat prea mult cu mâncarea, dar nici cu sportul nu am prea dat noroc, am decis că este vremea să mai reduc puţin din greutate. 

Pentru mine cât şi pentru sora mea, Farmec a reprezentat întotdeauna un prilej de detoxifiere şi reîmprospătare, dacă pot spune aşa. Sora mea a avut mereu o manie faţă de păr. Pentru ea întreţinerea părului a fost întotdeauna o problemă deoarece are firele de păr foarte subţiri, lipsite de volum şi tern, iar factorii de stres, dar şi factorii externi, au făcut ca ea cât şi părul să sufere în acelaşi timp, începând prin căderea firelor de păr şi ruperea acestuia la periaj. Pentru că regenerarea părului nu prea dădea roade prin metodele mai neconvenţionale, într-o zi s-a simţit nevoită să apeleze la un kit de tratament pentru regenerarea părului. Desigur, în cele din urmă a ajuns la un punct comun cu firele de păr.

Eu în schimb am scăpat uşor, fără probleme la nivelul părului, însă există problema coşurilor care apar în urma unei alimentaţii greşite. Îi mulţumesc lui Dumnezeu că nu le am pe faţă, mare parte din ele apărând pe umeri. Astfel mi-am dat seama că ar trebui să urmez un program de detoxifiere bazat pe o alimentaţie mult mai bogată în minerale, proteine şi vitaminele necesare unui băiat de vârsta mea, dar şi ceaiuri din plante naturiste. Nu a fost niciodată prea târziu pentru o schimbare pozitivă în ceea ce priveşte organismul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu