duminică, 8 iunie 2014

Cu Dumnezeu înainte!

Deşi mi-am propus, pentru ziua de ieri, să stau şi să mă uit la meciul dintre Sharapova şi Halep, nu am apucat să văd decât ultima oră din meci. Judecând după scor, Simona ar fi avut şanse să o învingă pe Sharapova. Să vă mai spun cât de trist am fost atunci când am văzut că a pierdut Simona? Am fost total dezamăgit. Nu, să nu mă înţelegeţi greşit! Nu Simona a fost cea care m-a dezamăgit, ci meciul în sine! Mi-aş fi dorit să o văd pe românca noastră învingând-o pe rusoaică, dar dacă nu s-a putut şi nu s-a putut... asta este! Părinţii mei îmi tot spuneau că Sharapova este mult mai experimentată, că este mult mai bună, dar eu tot nu cred acest lucru. Judecând după modul în care a jucat Simona, consider că ar fi putut să o învingă pe rusoaică. În fine, orgoliul meu a fost rănit odată cu înfrângerea Simonei, dar orice şut în fund este un pas înainte, nu-i aşa? Hai Simona, cu Dumnezeu înainte!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu