vineri, 27 iunie 2014

Angajat

Salutare,

Ştiu că în ultima perioadă nu am prea mai fost activ pe blog, motivele fiind destul de simple. V-am tot bătut la cap cu ideea că vreau să mă angajez/că m-am angajat şi iată că, în cele din urmă, ieri a fost prima mea zi de muncă. Nu a fost chiar aşa de rău pe cât îmi imaginasem iniţial. Credeam că o să fie foarte multe de făcut, însă s-a dovedit puţin mai uşor. Desigur, asta nu înseamnă că nu a fost destul de solicitant. 


Deoarece am fost puţin mai stângaci, ieri fiind prima mea zi la locul de muncă, am încercat să nu încurc restul angajaţilor, mişcându-mă cât de rapid puteam şi executând cam tot ce mi se cerea să fac. Să vă mai spun că îmi stă superb cu un şorţ de chelner pe mine? Îmi pare rău totuşi că nu prea am ocazia să fac o poză ca să vă arăt şi vouă acest lucru. Nu pot să trec cu vederea peste un aspect foarte important mie. Colegii de muncă sunt foarte, dar foarte buni. Sunt nişte persoane mai în vârstă decât mine, dar foarte bune la suflet şi totodată încântătoare prin felul lor de a fi.

Alte câteva idei pe care aş dori să le discut ar fi inactivitatea mea pe blog. În următoarea perioadă nu cred că voi mai fi foarte prezent în mediul virtual datorită locului de muncă. Timpul nu o să fie foarte permisiv cu mine, ceea ce mă obligă să fiu cât mai puţin alături de voi, din păcate. Oricum, o să îmi fac puţină curăţenie prin orar şi voi încerca să mai fac câte ceva pe ici-colo ca să nu îmi simţiţi lipsa până pe 25 septembrie, data când voi redeveni oficial blogger activ şi elev. Până data viitoare vă urez multă fericire, sănătate şi cât mai mult chef de distracţie!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu