luni, 9 iunie 2014

Ce se mai ascultă?

În ultimul timp am început să mă axez pe un nou gen de muzică. Mi-a atras foarte mult atenţia stilul dubstep, dar mai ascult şi rock electronic şi dance. Astăzi îmi propun să vă prezint câteva din melodiile pe care le-am ascultat în ultima perioadă. Totodată vreau să îi mulţumesc fratelui meu, care m-a iniţiat în această lume a muzicii. Cred că o mică schimbare este întotdeauna bine primită.

Pe locul 5 se află Deadmau5 cu melodia Ghosts N Stuff. Felul în care instrumentele sunt combinate şi stilul unic al artistului îmi provoacă un fior rece pe şira spinării, chiar şi acum când mă gândesc la melodie.

Imediat după Deadmau5 intră pe locul 4... Booty Luv cu piesa Say It (Nero remix). Ador versurile şi efectele folosite în vederea realizării acestei piese. Ce altceva să mai spun?

Cu un stil puţin mai ciudat, dar interesant şi în aceeaşi măsură foarte plin de viaţă, cei de la Caravan Palace se clasează pe locul 3 cu melodia Clash. Această melodie este o combinaţie fatală pentru ringul de dans, după părerea mea.

Skrillex, pentru că nu putea să lipsească din top, se află pe locul 2 cu melodia Kyoto. De ce? Nu cred că mai are rost să comentez.

Şi primul loc îi revine lui... Blue Stahli cu melodia Anti You. În momentul de faţă este piesa care îmi transmite cea mai multă energie pozitivă, mă întăreşte şi îmi face pielea de găină.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu