duminică, 8 iunie 2014

Weekend încărcat (partea a 2-a)

Cum situaţia financiară nu prea îmi permite să fac mofturi la dulciuri, iar eu sunt cunoscut drept un împătimit al dulciurilor, dar mai rar al ciocolatei, am riscat şi am luat o înghiţitură din prăjitura făcută de mama ieri. Vă spun sincer că, mama, ştie să facă cele mai bune prăjituri de casă posibile. De ieri şi până astăzi mă tot îndop ca un porc! Dar hei, cine este de vină? Eu că le mănânc sau mama că le-a făcut prea bune? Despre ce prăjituri vorbesc? Habar nu am dacă au un nume, dar sunt un fel de... două feluri. Da, super. Sunt nişte batonaşe din aluat, foarte dulci, care cred că ar trebui să înlocuiască gogoşile.


Astăzi... sincer? Nu sunt prea ocupat, dar tot mă simt de parcă aş avea o grămadă de lucruri de făcut. În fine, cred că astăzi o să petrec foarte, dar foaaaarte mult timp vizionând episoade din Breaking Bad. Why Breaking Bad? BECAUSE IS FREAKIN' AWESOME! Cam atât pentru moment. Over and out!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu