duminică, 8 iunie 2014

Gift ideea!

Ştiţi momentul ăla când trebuie să cumpăraţi un cadou cuiva şi habar nu aveţi ce să cumpăraţi? Cu toţii trecem prin astfel de clipe. Cadoul perfect ar trebui să fie împachetat într-o cutiuţă frumoasă, cu o fundă mare şi un ambalaj super-mega-ultra colorat. Bine, bine! Nu este ca şi cum ar trebui să cumpărăm cosuri pentru Craciun, pentru că... între noi fie vorba... toată lumea iubeşte acele coşuleţe. Culori vii peste tot, o grămadă de chestioare prin el, încât nici măcar nu ştii cu ce să începi. Cadoul ideal este acel cadou care trebuie să primească "cele mai multe like-uri". Desigur, cadourile nu trebuie să fie mereu super bogate în conţinut. Atâta timp cât ele sunt dăruite din suflet şi cu multă iubire, consider că nimic altceva nu mai contează. Pe lângă asta... cadoul este cadou, aşa-i?

Acum că tot se apropie ziua mea de naştere, vreau să împărtăşesc câteva idei cu dumneavoastră. Mie întotdeauna mi-au plăcut caodurile micuţe, simple, dar dăruite cu drag. În opinia mea, nu contează cât de mare este ambalajul atâta timp cât conţinutul este valoros. Valoros? Da! Eu văd în cadouri mai mult o valoare sentimentală decât materială. Şi totuşi? Nu îmi doresc nimic altceva decât să îi am pe cei dragi alături de mine în acea zi. Pentru curioşi, ziua mea de naştere este pe data de 17 iunie. Dacă şi dumneavoastră sunteţi sau aţi fost elevi, atunci înţelegeţi cât de super este să petreceţi o zi de naştere în timpul liber, mai ales când vacanţa este la început. Aşa, deci, revenind la subiectul dezbătut, cadourile nu ar trebui să valoreze nimic mai mult decât valorează pe plan sentimental. Asta... cel puţin în viziunea mea. Ar fi minunat să aflu că mai există şi alte persoane care gândesc la fel. Voi ce credeţi? Există vreo fărâmă de adevăr în vorbele astea?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu