vineri, 13 iunie 2014

Vacanţă la Predeal

Din păcate încă nu am banii necesari pentru a da o raită până la Predeal împreună cu prietenii/familia, însă vreau să vă prezint câteva lucruri. Site-ul www.6apartments.ro este unul dintre cele mai frumoase, elegante şi interesante pagini web pe care o veţi accesa vreodată. De ce? Acest site vă pune la dispoziţie informaţii despre unul dintre cele mai bune locuri de cazare din întreaga staţiune montană. Trebuie să recunosc, pe mine m-a amuzat nespus de mult descrierea serviciilor. Un mod cât mai non conformist de a prezenta serviciile unui loc în care să te poţi caza pentru a petrece puţin timp la munte, fiind redactat totodată într-o manieră amuzantă.

Şi chiar dacă nu am acum banii necesari pentru a mă gândi să îmi "remorchez" gaşca până la munte şi înapoi, sau poate doar pe mine, un astfel de plan nu iese niciodată din discuţie. Deoarece sunt un oportunist, nu cred că mi-ar scăpa din vedere vreo posibilitate de a-mi îndeplini această mică-mare dorinţă a mea. Îmi doresc cu ardoare să merg din nou la munte, întrucât am mai fost cândva în copilăria mea, împreună cu părinţii, la Slănic Moldova. Ah, nostalgie, nostalgie... câte amintiri frumoase am despre acea perioadă. Deşi totul s-a întâmplat pe timp de iarnă, perioadă în care zăpada era aproape mai mare decât mine, nu mi-ar displăcea să merg pe timp de vară printr-o staţiune montană.

Staţiunile montane, pentru mine reprezintă cele mai frumoase refugii. Indiferent dacă merg pe timp de iarnă sau pe timp de vară, natura mă atrage foarte mult la o staţiune montană, ceea ce nu prea găseşti pe litoral. Beneficiile? Eu ador liniştea şi oamenii care sunt pregătiţi să se aventureze în inima pădurii, să se relaxeze la umbra unui copac, privind razele de soare trecând printre frunzele crengile copacilor, ajungând în cele din urmă să le mângâie pielea. Ador acest tip de oameni. De ce oare..? Oare şi eu mă încadrez printre ei? Din câte ştiu eu... da! Şi eu mă încadrez printre ei.

Pe final, vreau să vă spun că muntele este mult mai potrivit pentru o mică plimbărică în timpul liber, chiar dacă litoralul pare mai tentant. Şi eu mă aflu uneori în imposibilitatea de a alege între aceste două zone turistice, dar dacă ar fi după mine, muntele rămâne pe primul loc în clasamentul zonelor mele preferate... chiar dacă aş pica testul fidelităţii, mergând la mare... sau cel puţin aşa cred eu. Voi decideţi! Unde vă place mai mult? La munte sau la mare?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu