miercuri, 11 iunie 2014

Because I'm happy!

Hei, hei! În ultima perioadă am fost foarte norocos, dacă pot să spun astfel, având în vedere faptul că m-am implicat în o grămadă de activităţi care mai de care, iar ieri am depus CV-ul pentru locul de muncă de pe timpul verii. Sunt foarte încântat! Habar nu aveţi cât de fericit sunt acum că mă pot aştepta la ce este mai bine! De ce spun asta? Deşi abia a trecut o zi de când am depus CV-ul, azi dimineaţă am fost contactat pentru a merge la interviu. Ce credeţi? Zis şi făcut! Deşi am specificat la telefon în timp ce vorbeam cu domnul administrator al societăţii la care intentionez să lucrez, că voi pleca de acasă în maxim 20 de minute, am cam minţit. Mi-a luat cu 10 minute în plus faţă de cât estimasem, însă timpul a fost compensat de fuga mea până la cofetărie. A, nu v-am spus? Doresc să mă angajez drept ospătar. Cât de super poate fi?! Vă urez de asemenea o săptămână frumoasă şi plină de succes!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu