luni, 9 iunie 2014

Postarea cu numărul 400

Dat fiind faptul că am ajuns la postarea cu numărul 400, cred că a venit vremea să vă spun alte câteva lucruri despre mine, ştiute sau neştiute, pentru că ştiu că printre cititori se află şi persoane noi. So, let's start.

1. Deşi mă cheamă Ionuţ (sau Alexandru), foarte puţine persoane îmi spun astfel, folosind adeseori numele meu de familie. Puţin enervant în anumite circumstanţe, dar m-am învăţat în cele din urmă.

2. Ador poveştile Disney. Chiar dacă am trecut de acel prag al vieţii în care să mai cred în sirene, fantome sau spiriduşi, trebuie să recunosc... sunt vrăjit de orice animaţie Disney. Da, se pare că spiritul meu de copil nu încetează să existe.

3. Chiar dacă o ştie toată lumea şi am mai spus-o de câteva sute de ori, nu suport să fumez... dar am fumat de două ori în întreaga mea existenţă. Ambele dăţi au fost atunci când eram mic. Nu pot aprecia cu exactitate vârsta, dar ştiu că nu eram trecut de şapte ani.

4. Poate suna puţin ciudat, dar am patru de-al de Eul meu interior. Fiecare acţionând în funcţie de starea de spirit care mă caracterizează în momentul respectiv.

5. Paralizez de frică dacă cineva vine spre mine cu o seringă pentru a-mi lua mostre de sânge.

6. Ador muzica compusă de Verdi, Bach, Bizet şi Tchaikovsky. Să nu îi uit pe Beethoven şi pe Debussy.

7. Sunt dispus să îmi dau viaţa şi să sufăr cele mai mari chinuri pentru familia mea.

8. Nu pot suporta linguşeala şi prefăcătoria.

9. Îmi doresc cu ardoare să încep un vlog pe Youtube în decursul acestui an. Doamne ajută să şi reuşesc!

10. Nu mai sunt chiar atât de rocker pe cât eram pe vremuri. În ultima perioadă am diversificat cu mult playlist-ul cu muzică.

Iată, aţi mai aflat alte 10 lucruri despre mine. Sper că este de ajuns, pentru moment.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu