joi, 10 iulie 2014

Cu bani puţini

De câţi bani este nevoie pentru a face cumpărături pe internet? Vă spun că nu de mulţi! Eu mă strofoc de foarte mult timp să strâng nişte bani pentru a-mi cumpăra un laptop decent, cu care să îmi desfăşor activităţile zilnice din mediul virtual. Am tot navigat pe site-urile marilor furnizori de electronice în speranţa că voi găsi ceea ce îmi doresc, la un preţ super avantajos. Din păcate preţurile treceau cu mult peste suma pe care o deţin în momentul de faţă. Căutările mele pe internet nu s-au încheiat cu una cu două, ci am continuat să trec în revistă site-urile care mi-au atras atenţia în mod deosebit. Unul dintre site-urile care a reuşit acest lucru este şi server-config.ro care pune la dispoziţia clientului o gamă largă de electronice la preţuri super mici. Parcă îmi şi imaginam pe cineva cum îmi făcea semn, odată intrat pe site, spre un laptop bun, spunând: aici laptop ieftin!

Chiar dacă produsele prezentate pe site sunt refurbished sau second-hand, calitatea nu se măsoară în zgârieturile produse în timpul utilizării acestora de către primul deţinător. Nu am înţeles niciodată persoanele care au refuzat cu desăvârşire produsele la mâna a doua, aducând argumente negative faţă de acestea. Vă spun cu sinceritate că în decursul anilor computerul meu a suferit foarte multe transformări, ducând astfel la înlocuirea, aproape totală, a pieselor sale care ţin de hardware. Şi ştiţi ce? Computerul meu funcţionează foarte bine pentru un computer vechi de un deceniu. Lăsând în umbră micile defecte care mă nemulţumesc la el, sunt fericit per total de performanţa sa, asta cel puţin până voi reuşi să îmi achiziţionez laptopul mult dorit.

Am reuşit să identific foarte multe laptopuri, monitoare şi periferice de calitate care îmi făceau cu ochii, la figurat vorbind. În momentul de faţă m-aş putea axa pe achiziţionarea unui nou computer, întrucât mai am timp până la toamnă ca să strâng banii necesari pentru laptopul mult dorit. O adevărată surpriză pentru mine să aflu că o unitate poate să ajungă la incredibilul preţ de numai 300 lei. Minunat! Pentru bugetul meu, pentru banii pe care îi aloc anual în computer, o unitate în perfectă stare de funcţionare, la numai 300 lei, reprezintă un mare câştig pentru mine. Acest site este unul dintre puţinele magazine online care te poate ghida spre cumpărăturile făcute pe internet, cu bani puţini. Repet din nou faptul că aspectul nu contează atunci când performanţa şi calitatea sunt pe primul loc. Aspectul poate fi reparat oricând.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu