marți, 15 iulie 2014

Like a T-Shirt!

Îmi place foarte mult să mă îmbrac cu haine asortate, iar atunci când spun asortate, mă refer la culoare şi mesajul pe care vrea să îl transmită acea haină. Nu îmi place să fiu excentric, fapt pe care îl datorez personalităţii mele, tocmai de aceea abordez un stil elegant, dar cu o pată de adolescentism. Mi-ar plăcea să am o garderobă plină de haine în stilul punk-rock, însă nu cred că m-ar prinde prea bine negrul. Din această cauză am decis că pe mine se prinde cel mai bine albastrul... asta pe lângă faptul că ochii îmi sunt albaştri şi totodată este culoarea mea preferată.

Acum, pentru că nu vreau să deviez de la subiect, vreau să vă prezint ce am mai adăugat la garderoba mea. Este vorba de două tricouri, însă vă voi prezenta doar unul dintre ele, urmând ca în zilele ce urmează să vă prezint şi celălalt tricou. Mulţumită celor de la www.hicustom.net am avut ocazia să primesc două tricouri personalizate. Nu băgaţi în seamă faţa celui care le poartă (subsemnatu') ci tricoul.


Materialul este unul foarte confortabil, şi cel puţin de data aceasta, tricoul este pe măsura mea. Preţul unui tricou cu text personalizat este de 11$, în timp ce tricourile cu un design personalizat pot ajunge până la 66$, asta în funcţie de modelul imaginii. Dacă doriţi să adăugaţi o imagine proprie, preţul va fi unul mult mai mic, iar site-ul îţi spune la dispoziţie opţiunea de a alege singur poziţia imaginii/textului, culoarea tricoului, mărimea, tipul de tricou, efectul care să fie aplicat asupra textului sau chiar puteţi alege una dintre imaginile pe care le are la dispoziţie magazinul. Acestea însă costă mai mult decât imaginile proprii. Eu mi-am ales două tricouri de mărimea S, culoarea tricoului de mai sus fiind "blue navy, exact culoarea pe care o caut pentru mai toate hainele pe care vreau să le cumpăr!


Revenind la material, este foarte confortabil, dar puţin cam gros pentru mine. Desigur, din cauza vremii eu am foarte des senzaţia că mă sufoc în propriile haine, tocmai de aceea consider că tricoul este mult prea gros. Oricum ştiu că acest tricou va fi purtat de mine şi la toamnă, şi la iarnă, şi la primăvară... ţinând cont că apreciez mai mult vremea răcoroasă. Un aspect care trebuie subliniat (la propriu), nu toate tricourile sunt făcute din acelaşi material! Se poate ca materialul tricourilor pentru băieţi să difere faţă de cele făcute pentru fete. În schimb, materialul nu este deloc înţepăcios; încă nu mi-a provocat vreo iritaţie.

Mărimea tricoului este S, şi deşi nu îmi place să mă repet, dacă aveţi în jur de 1,77m (băieţi), mărimea S este foarte potrivită pentru voi. Acum nu vreau să garantez că este musai să aveţi acelaşi spate, aceleaşi mâini ca mine, dar dacă nu sunteţi prea spătoşi sau îndesaţi, mărimea S este pentru voi. Şi pentru că tot v-am spus că mi-am făcut două tricouri, puteţi observa mai jos poza cu ambele tricouri, împăturite şi gata să fie puse în dulap. Până data viitoare când vă voi prezenta şi celălalt tricou, ţin să reamintesc numele magazinului HiCustom şi să le mulţumesc din nou pentru ajutorul acordat.

2 comentarii:

  1. Arata super iar mesajul este foarte amuzant. Abia astept sa vad si alt outfit cu tricoul gri :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Au niste tricouri simpatice pe site! Si tricoul tau este foarte dragut!

    RăspundețiȘtergere